Vi gravida från RMC Malmö
Hjärtat: Röstar för en lite oxe jag
Hjärtat: Röstar för en lite oxe jag
Malphie: Tror mycket väl att det kan ha varit mjölk. Vet att man kan få det lite då och då. Har själv inte haft några problem med mjölk och hoppas inte jag får eftersom jag inte kommer att kunna amma.
Annanax: Har en sjukdom som gör att jag får knutor på kroppen. Tyvärr har jag även knutor på bröstet. Trodde att jag skulle kunna putta undan knutorna, men vid amningsgenomgången insåg jag att det är helt omöjligt och att de är förstora för kunna amma med, dessutom blir det väldigt stor smärta, som lätt går sönder och blöder rejält.
Kan nästa vecka utom tisdag och ev torsdag.
Jag avvaktar lite ang måndag. Mår inte tiptop, men bestämmer mig i helgen.
Varit på ul. Fortfarande en liten tjej i magen. En väldig envis tjej. Hon ligger på tvären med ena foten uppkilad under revbenen, så hon kommer ev ha en felatälld fot, som får rättas till med gips. Allt var prima och hon väger ca 2,2 nu. En tjockis som sin mamma.
Ja det kändes jätteskönt. Bm tyckte dock att hennes ställning såg väldans obekväm ut och läkaren var tvungen att dubbelkolla denna märkliga ställning. Så imorgon ska jag minsann köpa mig en klänning till vår lilla buse. Kan ju vara bra om hon har tänkt börja livet i gips.
Hjärtat: så mysigt!
Grattis givetvis också...
Annanax: Bebis verkar tycka att det är hur skönt som helst, så trycket är nog lite värre för mig ska se hur jag för på måndag. Bussen stannar ju vid sjukhuset och det blir lite långt att gå, men funderar på tåget eftersom jag tror maken ändå ska till stan.
Annanax: Var i Ystad idag, är det där du bor?