• Hjärtat78

Vi gravida från RMC Malmö

Maybe jag trodde inte dom hade 3D på Mama Mia och blev jätte glad när hon visade upp han i det och sen gjorde alla mätningar i det vanliga.

Miilli81 lillen vägde igår 2024g och 40-42cm samt -5% under mitten kurvan. Vid födsel ska han väga som mellan 3100-3400g

Vår lille prins BF 130526
  • Hjärtat78

Låter bra kl 17 vid HM :) Inskrivet i kalendern!!

Det verkar som fler får tjejer via IVF än killar...

• Hjärtat78

Jag gick tillbaka och jobbade förra veckan för jag tänkte 3 veckor skulle jag klara, det kändes bättre i fogarna efter mycket vila. Men efter helgens lång pass så har jag fått skit ont i fogarna, känns som knivar skär i sidor och tårarna bara rinner. Så nu blir det inget mer jobb innan semestern 29 april...:(

• Hjärtat78

Karin13 man har rätt till att vara hemma 1 vecka utan sjukintyg sen därefter måste man. Det viktiga är att både du och bebisen mår bra för annars blir den stressad och kan födas för tidigt. En vän till mig som oxå gjort Ivf, hon fick förra måndagen 1 månad innan för hon gick varje dag fast hon inte mådde bra. Hoppas du får svar snart från Fk. Kram

• Hjärtat78

Grattis Libra!!

Efter varit hos en surgubbe på Prenetal KK Mas idag som tyckte att jag inte behövde komma dit för det kunde min bm känt varför jag har sånna knivsmärtor i ligamenten och foglossningar. Så fixar läkaren hos bm sjukskrivningen sista veckan innan semestern. Blir att vila och ladda inför bf. Är idag 34+3 :)

• Hjärtat78

Annanax haha jag tänkte väl det var fick du jordgubbar ifrån Flört Fick höra från en vän att det finns 2 surgubbar på Prenetal och han jag hade var en av dom!  Känns jätte skönt att kunna vila nu, Hade jätte ont inatt och fick väcka mannen för hjälp att vända mig... Åh Göteborg är så mysig stad!! Ha en jätte skön helg!

Håller med dig Maybe första trimestern gick så sakta, sen från Rul har det bara rullat på Glad

• Hjärtat78

Säger samma som Tant Groda, skulle vi flytta någonstans så är det Göteborg. Vi brukar åka upp dit och bo hotell :)

• Hjärtat78

Maybe vi har bott både på Gothia Towers, Scandic Europa och Sas Radisson, men bäst gillar vi Scandic och ligger vägg i vägg med Nordstan. Jag brukar alltid boka via Coop kortet så får man 2 övernattningar med frukost för 1698:-

Vi har vänner som bor i Floda (Lerums kommun) och precis vid vattnet i ett radhus. Så himla mysigt på sommaren och ändå nära till Göteborg :)

Skönt att du fick igenom gravpeng Karin13!!

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö