Libra vem fick du på Mama Mia?? Dom är helt fantasktiska där, ångrar inte mitt val!!!
Har kommit hem från sjukhuset då jag blev dit skickad av min Bm i onsdags när mitt blodtryck hade stigit och jag mådde inte alls bra, så blev jag inlagd. Var jätte trött, yr och kände mig hel kass, så låg trycket på 150/105 och läkaren sa att fick dom inte ner trycket så skulle jag bli igång satt och fick börja ta blodtryckssänkande medicin. Det gick äntligen ner igår men ville ha mig kvar på kontroll till idag och efter gått ner ännu mer samt ett flödes ul på lillen så fick jag åka hem men ska tillbaka på måndag igen för ctg och blodtryck, samt att dom ska sätta igång mig nästa vecka fick jag besked av läkaren..
Så nu närmar sig förlossningen och jag börjar bli nervös och lite oroliga vad som kommer hända och hur det kommer gå till... Men jag hoppas dom har kontroll på allt för efter deras förvirring igår & idag på avdelningen så blir man lite orolig... Igår skulle jag vila 20 min efter toabesök och sen ta blodtryck, det gick 3 timmar och jag fick inte gå upp ut sängen och var jääääääätte kissnödig, idag frågade dom 4 gånger om mitt TUL i början av april och jag ringde Mama Mia som skulle fixa allt för KK kan visst inte se det men allt annat i min bmjournal så till slut lyssnade dom på mig... ;)
Så detta är vår sista helg som 2 för nästa helg är vi 3!!! Tyvärr blev det ingen hotellfrukost utan fick fira på Prenetal men det tog vi igen idag med smörgåstårta och lite annat gott ikväll