Inlägg från: GangsterKermit |Visa alla inlägg
  • GangsterKermit

Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!

johanna5678 skrev 2012-11-22 18:03:16 följande:
    Något som jag tycker är märkligt är att i tråd efter tråd så spys det galla över svenska socialfall, sjukskrivna, arbetslösa, feta människor och ammande mammor i offentlig miljö, mammor som väljer att föda "mongobarn" (man sätter fyrakaffet i vrångstrupen) kvinnor som gör abort eller blir mammor allt för unga,för att ta ett axplock. Knappt någon går i svaromål utan det är bara att elda på med oförskämdheter,,,,,,,,,MEN så denna heliga ko invandrare. oooops då ska det tassas på tå och det ska vara så tolerant och humanistiskt så man kan inte begripa var alla toleranta FL:are plötsligt kommer ifrån. Och den som fördömer folk som röstar på SD och kallar dem rasister kan i nästa andetag säga att de svenskar som inte gillar läget kan dra.........vad kan det kallas? omvänd rasism eller......

Fast, invandrare ligger i en undergrupp i Sverige där dem är de mest utsatta. Att förneka det är befängt!
    We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • GangsterKermit
    johanna5678 skrev 2012-11-22 20:27:30 följande:
    Nej de är inte de mest utsatta! Det är svenskar som haft oturen att bli sjuka och/eller arbetslösa! Där finns ingen pardon eller medkänsla
    Finns det ingen medkänsla för dem? Förstår du hur jag kämpar för människor som min mamma? Hur är sjukpensionär och kan inte jobba. Jag försöker sprida dagligen om barn och ungdomar som har det såprt i samhället. Samma med arbetslösa! Man pekar oftast på att de är invandrarnas fel blablabla... Men ska vi slå ihop hela svenska befolkningen så är det faktiskt de arbetslösa aka ej sysselsatta som är utsatta om man ser det på det viset. Men om vi tänker på hur vi behandlar många och lägger in i fack så är det invandrare i sig som blir mest utsatta i både arbetslivet och i samhället.   
  • GangsterKermit
    Russinskrynklarn skrev 2012-11-22 20:33:17 följande:
    Säkerligen Vet inte om du sätt klippet där en nonchalant chimpans piskar upp en minnesmästare, men bara när det gäller närminne, vi hade bättre långtidsminne tydligen. Intressant. OT som fan men intressant

Räcker med att jag lär mig ett nummer genom att lösa den två gånger så kan jag den resten av mitt liv :)
  • GangsterKermit
    Inkontinental skrev 2012-11-23 20:39:14 följande:

Det stämmer att det naturligtvis finns båda orsakerna. Och därför är det omöjligt att begränsa invandringen, oavsett vilka problem den orsakar, därför att det finns en risk att rasisterna vinner?

Invandringen får ovillkorligen aldrig begränsas?
    Det är möjligt. Jag har pratat med en del i S och i SSU som vill begränsa invandringen på grund av problemen som vi har i Sverige. Så det är inte bara SD som vill begränsa den. Men inte så kraftigt som dem vill. Men eftersom att vi har stora problem i samhället så vill vi att man ska fokusera på det vi har och hjälpa små grupper. Vi har inte tiden till att kunna hjälpa alla. Det går inte. Vi har tagit vatten över huvudet. Och fler kommer det bli nästa år.
  • GangsterKermit
    EnAnonumius skrev 2012-11-24 10:38:04 följande:
    Suck.. Vad fan är dina jävla problem egentligen?
    Jag gav ett enkel svar på en enkel ställd fråga.  

Va fan har man för problem?
  • GangsterKermit
    Quintus Zebra skrev 2012-11-24 13:14:31 följande:

Refererade inte specifikt till dig, utan pratade generellt om hur "lagen" används.

Och så ville jag bara poängtera att SD delar ut en tidning där islam liknas med nazism. Och att en högt uppsatt Sverigedemokrat säger sig tycka att denna jämförelse är bra.

Ännu mer pinsamt är det att Jomsof bor i Karlskrona. Sedan att Blekinge är det länet som stöttar SD mest är ju ganska ännu mer föraktfullt.
  • GangsterKermit

Vad är det för fel med att ha en skaplig lön, ett tryggt arbete och en bra bil. Måste man ha den senaste lyxjakten för att bli lycklig?

• GangsterKermit
    Inkontinental skrev 2012-12-01 21:30:11 följande:

Det är inget fel alls med det. Det är gammal traditionell vänsterpolitik. Det är inte heller något fel att vilja ha låg arbetslöshet och trygga jobb. Inte heller att tycka att massinvandring av analfabeter är negativt för arbetslösheten.

Här har dock Vänstern helt vänt sina traditionella väljare ryggen, och kallar dom lågutbildade och okunniga.

Kallar du det här massinvandring av analfabeter? http://www.migrationsverket.se/info/2552.html
  • GangsterKermit
    Inkontinental skrev 2012-12-02 13:59:36 följande:
    Ja, precis. Mycket stort antal analfabeter invandrar, knappast någon lämnar landet.
    De flesta flyttar faktiskt. Över 51 000 utvandrar från Sverige. Sammanlagt sedan 60-talet har vi tagit in nästan 2 miljoner invandrare, men dem flesta har faktiskt flyttat tillbaka till sina hemländer eller flyttat någon annanstans.
Svar på tråden Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!