Inlägg från: GangsterKermit |Visa alla inlägg
  • GangsterKermit

Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!

SSU:s förbundstyrelse har startat denna kampanj. 26 stycken distrikt, då alla distrikt ska vara med. Go down with the rasism!

We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • GangsterKermit

Kan inte ALLA läsa artikel 21 som Eu har jobbat fram. Där finns allt som står om diskriminering. Eller jag kan lägga upp den här nu!

I artikel 21 införs ett förbud mot ”all diskriminering på grund av bland annat kön, ras, hudfärg, etniskt eller socialt ursprung, genetiska särdrag, språk, religion eller övertygelse, politisk eller annan åskådning, tillhörighet till nationell minoritet, förmögenhet, börd, funktionshinder, ålder eller sexuell läggning…”. I samma artikel förbjuds dessutom diskriminering på grund av nationalitet.

• GangsterKermit
    polisman skrev 2012-11-20 20:49:21 följande:
    Tyvärr kommer detta bara få motsatt effekt
    Vi är 26 distrikt från SSU som kommer trycka på denna dagen. Vi är 11 000 medlemmar + ALLA som kommer ta till sig detta. Vi har fått bra respons i samhället, tack vare flashback hatet så har vi fått gratis reklam.
  • GangsterKermit
    Jellybeanbaby skrev 2012-11-20 21:14:17 följande:
    Vilket Flashback-hat? Vad har jag missat?
    *FB-medlem*
    Sök på google så finns det oändliga foruminlägg om detta! Jag är inte medlem, vill aldrig bli det på grund av att man förlorar hela sitt liv på den sidan.
  • GangsterKermit
    Läkerol skrev 2012-11-20 21:18:02 följande:

Tänker Norge... Breivik. Ser ni inte att invandrare tar över landet Sverige. Vi lär fly snart.
    Media och SD har fått dig att tro på att invandringen är Sveriges största problem. Men det det inte faktiskt. Om du bara visste vilken kris vi har. Breivik var ju bara galen och helt insöad. Att du bara nämner honom närjag själv är SSUare och känner starkt för alla dessa AUfFre som förlorade sitt bliv på grund av en man som vill ha makt. Låter som Hitler i min öron!
  • GangsterKermit
    Jellybeanbaby skrev 2012-11-20 21:18:48 följande:
    På vilket sätt "förlorar man hela sitt liv på den sidan"?
    Flashback är den sidan där man hittar på saker till det yttersta. Värre än vad familjeliv är den. Räcker med att bara nämner vad man heter så skulle man bli kallad för komplett idiot. Tack vare flashback har även rasismen ökat på grund av att många tror på det mesta man skriver.
  • GangsterKermit
    CMM skrev 2012-11-20 21:21:17 följande:
    Media? Du menar samma media som öppet uppmanade folk att inte rösta på SD i förra valet?
    Media behöver inte vara expressen eller Aftonbladet. Media kan även vara Fria Tider, expso, flashback har blivit en del också då man tar oftast utdrag från vad folk skriver där. Avpixlat är en form av en rasistisk tidning, men en dold sådan. Media är också bloggar, forum och annat. Tidningar är inte längre definierat som endast den originella median.
  • GangsterKermit
    CMM skrev 2012-11-20 21:19:27 följande:
    Låter som om du har gått på "PK-bilden" av Flashback om du frågar mig.

Det är Sveriges största nätforum, självklart kommer det att locka till sig även en del idioter. Men att utmåla Flashback som enbart ett tillhåll för diverse rättshaverister är att göra det väldigt mycket för enkelt för sig. 
    Jag har läst oändliga foruminlägg där. Jag blev mer dum i huvudet än av att läsa foruminlägg här.
  • GangsterKermit
    Läkerol skrev 2012-11-20 21:27:26 följande:

Hitler- nä. Men det jag menade var, att många inser att Sverige är påväg att bli ett U-land. Vi kan inte rädda alla människor och ge dem trygghet och försörjning.
    Säger du att vi är ett U-land när ca 47 000 svenskar vandrade tillbaka och flyttade hit. Resten, nästan hälften var då alltså människor från olika delar av världen som vandrade in. Sedan att inte folk vet att det är ungefär 20-30 000 svenskar som utvandrar varje år är inget som någon vill höra på. Räknar man ut allt det här så blir det ingen massinvandring. Alltså var det totalt ca 97 000 som kom till Sverige.
Svar på tråden Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!