Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!
Anser du att det är troll inblandade?
Nu är det så att jag måste komma offline ett tag då jag har annat att göra men jag hoppas att diskussionen fortsätter. Jag måste även säga att jag är glad för den goda ton som hittills har varit i tråden och med det har man redan kommit långt!
Nu är jag tillbaka en kort sväng och jag ser att det är många som har skenat iväg och stämningen börjar att hettas upp här inne så därför har jag skrivet en tilläggskommentar i trådstarten som jag ber er att läsa! Jag hoppas att det kan ge de flesta svar på frågorna ni undrar över.
Om ni läser lite tillbaka i tråden så ser ni att jag har skrivit att det här INTE är en kampanj eller propaganda kommet från SSU eller från S utan att jag blev inspirerad av den. Jag vet att vi är så många nu som är trötta på hatet och alla fördomar som sprids på internet. Deras syfte var just att andra skulle bli inspirerade och jag i min tur hoppas inspirera andra att starta liknande kampanjer på exempelvis Facebook. Det här är alltså INTE en kampanj av SSU eller S för då hade ni kunnat läsa om den på deras hemsida.