Inlägg från: GangsterKermit |Visa alla inlägg
  • GangsterKermit

Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!

Thomas 66 skrev 2012-11-21 22:00:56 följande:

Vilka är det då som vi inte tar/ kan ta hand om som hamnar där ?
    Det ör just att vi inte stoppar handlingarna i tid och låter detta går för långt.
    We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • GangsterKermit
    Gramma skrev 2012-11-21 22:04:53 följande:

Hur många av dessa 84% var då i sin tur från våra grannländer?
    Rätt många faktiskt. Något högre var från Somalia. Men inte så hög som SD och alla andra propagandamänniskor säger :)
  • GangsterKermit
    Thomas 66 skrev 2012-11-21 23:07:08 följande:

Förstår att du inte förstår, kanske folk från ytterområden i större städer. Som ni nu inte vill hjälpa. usch för sådana som bara släpar hit folk, som man mer eller mindre kidnappar bara för att få röster
    Kidnappar? Vänta nu? Använder vi en bil och tvingar med folk hit till Sverige? De väljer ju själva att flytta hit, inget vi tvingar dem till.
  • GangsterKermit
    nihka skrev 2012-11-21 23:10:47 följande:
    Varje gång man utvandrar och invandrar är man med i det årets statistik. Skatteverket undrade hur jag hade försörjt mig eftersom jag enligt deras uppgifter saknade inkomst under en rad år, så alla myndigheter har inte alltid råkoll...
    Fast det är ju din uppgift att tala om för alla myndigheter när det blir ändringar. Som t.ex. flytt till ett annat land.
  • GangsterKermit
    lille Birger skrev 2012-11-21 23:06:01 följande:
    Jag önskar att folk kunde vara lika villiga att bekämpa sexismen i Sverige också.

Genom att vara med i nätfighten mot sexistiska lagar: www.facebook.com/pages/Nationella-dagen-mot-k...
    Jag är en HEN. Fast jag vet att jag är en tjej med fantastiska vitala delar!
  • GangsterKermit
    Här har ni dagens människans uppkomst. Utan denna varelse så skulle inte vi funnits. De äldsta kända medlemmarna av infraklassen Eutheria levde under kritan. För närvarande är Eomaia scansoria som levde för cirka 125 miljoner år sedan det äldsta fossilet som räknas till gruppen. Jämfört med pungdjur eller Multituberculata finns bara ett fåtal fossil från kritan som tillhör de högre däggdjuren. Bara från östra Asien och Nordamerika är några fossil från denna epok kända. Arter som med säkerhet kan betecknas som förfäder till de nu levande högre däggdjuren uppkom först under paleocen för ungefär 60 miljoner år sedan.
  • GangsterKermit
    Här har ni dagens människans uppkomst. Utan denna varelse så skulle inte vi funnits. De äldsta kända medlemmarna av infraklassen Eutheria levde under kritan. För närvarande är Eomaia scansoria som levde för cirka 125 miljoner år sedan det äldsta fossilet som räknas till gruppen. Jämfört med pungdjur eller Multituberculata finns bara ett fåtal fossil från kritan som tillhör de högre däggdjuren. Bara från östra Asien och Nordamerika är några fossil från denna epok kända. Arter som med säkerhet kan betecknas som förfäder till de nu levande högre däggdjuren uppkom först under paleocen för ungefär 60 miljoner år sedan.
  • GangsterKermit

Nu kopierade jag något bra... Hatar att internet ska krångla med sådant!

• GangsterKermit
    Mrs Onedin skrev 2012-11-22 13:13:09 följande:
    Nu blir jag sjukt nyfiken. Var har han skrivit det..? För övrigt har väl han blivit misshandlad av invandrargäng två gånger..? Inte undra på att han tycker så då!

Måste man bli rasist för det. Han kunde ha blivit misshandlad av vilken människa som helst. Inte blir jag rasist för att invandrare pratar illa om mig. Man är ganska trångsynt om man börjar hata för att de är  just invandrare och är en utsatt grupp som är lätt att ge sig på.
  • GangsterKermit
    Mrs Onedin skrev 2012-11-22 13:30:10 följande:

Och DET har väl ingen sagt något om heller..? Sd är inte emot rättvisa handelsavtal om du tror det. Tvärtom - det är ju det vi har sagt hela tiden: att man ska hjälpa dessa människor på plats. Med att leva sina liv där de lever.  Man kan inte lösa Afrikas problem genom att flytta befolkningen till Sverige. DET är naivt!
    Dem väljer själva att flytta. Vi har en öppen dörr för att vi villig att hjälpa människor som lever i kriser i landet, som inte själva kan lösa.
Svar på tråden Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!