Är jag hemsk som inte vill ha honom här ? ..
Jag ska vilken dag som helst föda mitt första barn. Hade BF den 13.e så de är väl dags när som .
Men jag mår verkligen jätte dåligt och är super stressad.
Min sambo har en jätte go 4 årig son, men väldigt mycket energi och som är i en liten trotsfas som dem flesta 4åringar är.
Det är alltid full rulle när han här , vilket jag gillar och vi är trygga med varandra.
Men jag känner nu när jag ska få mitt egna första barn att jag inte alls vill ha honom här första veckan.
Hans mamma vill att han ska komma hit så fort min sambo kommit hem från förlossningen ( jag ska vara på bb själv är tanken ) .
Min sambo sa givetvis ja, utan att kolla med mig. Jag förstår honom han har saknat sin son.
Men jag vill bara få komma hem , vara med min lilla och min sambo första veckan för att lära mig, få allt att funka och bara ta in allt som hänt.
Tycker ni att jag är hemsk som känner så här ?
Känner mig arg och ledsen och fruktansvärt stressad med tanken på att komma hem till en stojig 4åring som låter, bråkar, skriker, ska ha uppmärksamhet och som tar den tid ett barn faktiskt gör ?
Har inte några problem alls med att han kommer lite senare. Men just första veckan när jag kommer hem osv.
Hur har ni andra bonus föräldrar gjort ?