7 månaden med försök.. Fler?
Känner mig sjukt tung och ledsen nu och vet inte var jag ska ta vägen Denna jäääävla väntan åt helvete................ Hur ska man vara glad under tiden????
BiM ca den 19e. Tror att vi missade att mysa på själva ÄL-dagen, men vi körde dagen innan och dagen efter. Det fick bli en varannandagsvariant den här gången. =)
Det är månad 13 som vi försöker, men givet cykelstrul och annat så borde det bli ca försök nummer 9-10 kanske.
Vi har inte fått något datum för utredning än, men vi ska bli kallade till någon gång i mars.
VI har fått kallelse till ett första samtal för utredning nu, 13 mars. Samtidigt är det vecka kvar till BiM nu.
6 dagar kvar till BiM. Känner mig ovanligt normal den här gången. Inga "spöksymptom" som det brukar vara, med lite illamående och känningar till och från. =/
Eftersom jag är på BiM-5 så är det väl dags att leta symptom igen. =) Och nu har jag ett som jag inte brukar ha...
Akne.
Blääää. Jag brukar ha ett par pippor, lite värre då och då under månaden, men jag medicinerar med antibiotika just nu och de senaste månaderna har det varit bättre än normalt. Men den här veckan... värsta breakout någonsin! Uärk, har fullt med pippor i hela jäkla nyllet. Hormonellt?
Negativt test idag på BiM - 5, men det är nog lite väl tidigt....