7 månaden med försök.. Fler?
Ja.. Någon borde plussa. Kommer bli så glad för er skull och bara lite lite avundsjuk. (känns redan som om det är kört för mig denna månaden inser jag. ) :)
Jag har inte kommit längre än barnets födelse i drömmarna än. Kanske kan ha att göra med att jag har primär förlossningsrädsla och jag fortfarande bearbetar detta. Jag kommer inte att acceptera något annat än kejsarsnitt, och det är också det jag drömmer om. Det låter kanske lite konstigt, men när jag drömmer om att läkaren plockar ut barnet så känns det liksom som att plocka ut något ur en matlåda. Ni vet, ett fyrkantigt utrymme med en väldigt speciell plastig känsla. Och sedan stänger man locket. =) Känns knäppt att skriva, men bäbisen ligger verkligen i en matlåda i magen i drömmen och det är bara att öppna och plocka ut den. =)
Det finaste är illamående.
Jag tänker: hmmm, mår jag inte lite illa idag?
Så börjar jag tänka på spyor och plötsligt mår jag illa.
Efter att mensen slutar så försöker vi ha varannan dag fram till jag får utslag på ÄL, och då är det varje dag som gäller i ca 3 dagar (dagens före + ÄL + dagen efter). Därefter tar vi det lite lugnare. =)
Jag tror inte att man ska hänga upp sig alldeles för mycket på själva ÄL-datumet, jag menar, grabbarna kan ju leva upp till en vecka, så om man kör varannan dag under hela veckan innan ÄL så har man ju högst troligen friska grabbar som campar där inne i väntan på ägget.
BiM 14 dec. =) Verkar som att jag är först.