Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

7 månaden med försök.. Fler?

Anonym (tvålen) skrev 2013-04-04 21:52:16 följande:
    Kram! Förstår det jobbiga med syskon som får barn när man själv harvar utan resultat. Been there liksom...

Förstår resonemanget från sjukvården men tycker attityden verkade lite trist. Kunde väl ha sagts lite trevligare och med mer förståelse. Vi som har lite problem har ju inte önskat oss till denna sits liksom. Hoppas det löser sig snart på vanligt sätt och att du får din triumf.

Hoppas såklart för vår del också. Jag önskar mig en ÄL i vårpresent:D

Ja det är det som är så bra med er, alla förstår varann liksom

Ja man kunde väl lagt fram det lite mer förstående eller gett andra tips istället. Men jaja, hon blev väl less på mig ;-P

Håller tummarna din äl kommer igång snarast! Men varför testar inte du pergo?
  • Anonym (J)

Blir ju lite sugen på grapejuicen, ska nog testa det vid nästa mens!

När hade ni testat om ni var jag?

Är idag på cd 24 och hade äl endera dag 15, då jag fick pos ältest men ingen temphöjning, eller dag 18 då jag fick temphöjning dagen efter. Har några gravtester kvar så är sugen på att ta ett, men när?

Förra cykeln var 29 dagar och äl dag 15, månaden innan 39 dagar och äl dag ?...

• Anonym (J)
    Anonym (samma.) skrev 2013-04-12 19:16:45 följande:
    Jag tror att du hade ägglossning den 18. 

Jag är på Äl+5 nu. Känner mig som vanligt. Har börjat ge upp lite om att få ett plus nu.  

Testade torsdag morgon (eller var det i onsdags?) och såklart fett negativt...

Dock ingen mens än men är garanterat inte gravid.

Säger samma som juronjaure, äl+5 är ju väldigt tidigt och ägget har ju knappt hunnit fästa. Vi håller tummarna på ett plus
  • Anonym (J)
    Anonym (samma.) skrev 2013-04-13 18:01:46 följande:
    Var är du i din cykel? Jag vet att man inte kan få symtom så tidigt egentligen. Kanske min hjärna som har börjat programmera sig för att inte bli besviken igen.

Är idag på dag 30 och imorse dalade tempen så idag eller imorn får jag mens.

Håller tummarna för er andra istället
  • Anonym (J)
    Pommac skrev 2013-04-18 21:38:01 följande:
    Nu måste jag få vara lite ego och skriva lite om mig själv. I fredags förra veckan märkte jag att jag blödde. Fick blod på papperet. Blödningen fortsatte hela helgen. Sedan stannade den av på måndag. Men sedan startade den igång igen i tisdags kväll. Får använda troskydd nu. Hoppas den slutar snart. Skulle haft ägglossning i tisdags-onsdags men har inte känt av den ännu. Hoppas den dyker upp i morgon. Dock blir jag lite orolig att det inte ger nåt att ha ägglossning då jag ändå blöder? Jag menar att då kanske ägget åker ut med blodet? Jag pratade med gyn idag men de sa att det nog inte behövdes kollas upp. Humm... Vad tror ni om min chanser?

Har du alltså fått en blödning mitt i cykeln när du egentligen skulle ha äl? Och du har normalt regelbundna cykler med äl? Lät ju lagomt skumt, men mensen lever ju sitt egna konstiga liv :-S jag skulle iaf fortsatt vänta på äl med stickor och sett om det kommer någon.

Här är jag iaf på dag 4 i cykeln, alltså ingen bebis här än. Detta blir 12e försöket nu som kommer...

Håller iaf på att försöka tappa några kilon så jag kanske kommer ner på vikten jag var på innan jag fick mina barn, dra dra åt ********** vad jobbigt detr att dra ner på mat och godsaker, det är ju ett av mina intressen-matlagning och bakning. Men nu jävlar måste jag ner minst 3 kg iaf!
  • Anonym (J)
    Anonym (samma.) skrev 2013-04-19 15:49:59 följande:
    Jag har plussat. Helt otroligt. Helt skakig.

Jättestort GRATTIS till dig (samma) vad härligt att vi får något plus i denna tråd i alla fall! Jag har heller inte haft några graviditetssymptom i början på någon av mina 2 graviditeter innan så du ska inte vara orolig. Jag började få ömma bröst frammåt v 7-8 någon gång med båda, och ungefär samma veva supertät näsa (spray hela graviditeterna) och halsbränna.

Jag har också börjat dricka grapejuice är på dag 11 idag så jag bör ha ägglossning i helgen, har köpt fler älstickor som kommer imorn. Hoppas så innerligt på ett plus denna månaden...BIM 13-14/5.

När har ni andra BIM?
  • Anonym (J)
    Anonym (tvålen) skrev 2013-04-25 21:06:51 följande:
    Jag vågar inte skriva någon BIM. Siktar först på ÄL. Tycker det varit alltför skralt med dem på sista tiden  

Lycka till till helgen då
    Men usch vilken jobbig känsla, att inte veta om du kommer ha ÄL eller ej... Håller tummarna stenhårt! Hur långt har ni gått i utredning eller gynbesök? Kollat din karls produkt?

Ja tack det kan behövas
  • Anonym (J)

Tjena flickor! Det går ett tag emellan man skriver här, mycket enklare att skriva på dator men jag kikar mest i mobil och där är det så drygt att skriva tycker jag. Men nu sitter jag för en gångs skull vid datorn

Hur går det för er? Visst bör väl de flesta närma sig BIM?

Jag är på ÄL+4 idag så nästa helg vill jag ha plus! Nu är det väl våran tur, eller hur?

• Anonym (J)
    Juronjaure skrev 2013-05-03 14:46:15 följande:
    Spottings, mens på G...:(

Säker? Kommit nå mer?
    Anonym (tvålen) skrev 2013-05-03 16:22:19 följande:
    Så trist!!!

Jag känner lite "nyp" i tjejmagen. Hoppas hoppas det blir ÄL nästa vecka (eller när som helst snart). Nu är frågan om jag ska leva utan träning eller om det är bra att träna. Har ju provat olika varianter. Mina senaste försök att stressa av totalt och bara köra luuuugna pass har ju varit åt helskotta. Vad tror ni?!

Klart du ska träna! Finns inget bättre än att få röra på sig hade jag haft mer tid hade jag Så gärna rört mig mer!
    Thotis90 skrev 2013-05-03 16:51:10 följande:
    BIM-7 idag. Jag väntar fortfarande på att få en tid för spolning. Har väntat i 7 veckor på måndag... 

Ja det är väl ingen nyhet att man får vänta länge inom vården... Men se det från den ljusa sidan, ni är en bra bit på väg

BIM-8 idag och igår sa min sambo han är säker på att jag blir gravid denna gången. Är du inte det redan? Sa han nästa helg får du veta, sa jag. Då blev han nervös haha
  • Anonym (J)

Testade negativt igår morse på BIM-7...vet att det är jättetidigt men fick liv att testa. Hade dock en tempdipp imorse vilket jag inte haft nån annan cykel ca 1v efter ÄL jag tempat på, så jag hoppas för fan detta är inplantationsdipp!

Juronjaure skrev 2013-05-05 19:10:59 följande:
    Ja, Anonym (J), det är definitivt mens. Hur mycket man än griper efter halmstrån så går det inte att förneka att jag fick mens även denna månad :P Jävla skit.
    Men skiiiiit

Anonym (samma)-----> hade du tempdipp på din kurva när du blev gravid?

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?