Inlägg från: Dracarys |Visa alla inlägg
  • Dracarys

7 månaden med försök.. Fler?

Är väl på BiM  - 9 eller däromkring. Jag tycker att jag känner lite "ilningar" typ där man tänker sig äggstockarna. Det känns lite annorlunda än normalt. Ungefär som att jag bara känner att äggstockarna finns där. Typ som ÄL-värk utan värk. Svårt att förklara. =) Säkert bara inbillning.

• Dracarys
    längtareftermiraklet skrev 2013-01-08 13:12:21 följande:
    åh asså det där känner jag också av... men ytterst lite, alltså inte så mycket men jag antar att det är för att jag verkligen söker symptomer att jag känner av det, om jag inte hade letat hade jag nog inte märkt det.. lycka till.
    Håller tummarna!
    Detsamma. =)

Tänk att trots att det har varit såpass många försök så sitter vi här igen och letar symptom några dagar efter ÄL... =)
  • Dracarys
    Anonym (Joa) skrev 2013-01-09 14:06:57 följande:
    fortfarande ingen mens....... 
    Tog test igår. Negativt. (vad hade jag väntat mej?)
    Känns sådär  hopplöst och tråkigt. 
    Har nu gått över med 65 dagar!!!! 
    Jag gick över med typ 90 dagar i höstas. Jag fick komma in till kvinnokliniken och fick någonting med gulkroppshormon progesteron utskrivet för att kickstarta cykeln igen. Man kan få så att kroppen bygger upp men liksom inte släpper blodet. Det är ganska vanligt. Om du försöker bli gravid och inte har haft mens på 2 månader så tycker jag att du ska ringa en kvinnoklinik. Det finns piller för det där.
  • Dracarys

Mycket irriterande. Har känt av äggstockarna i ett par dagar nu. Ca ÄL + 7 BiM - 7, mitt emellan alltså. De bara ... känns. Brukar inte göra det annat än väl ÄL och mens.

Det är ju för tidigt för att våga hoppas... men urk vad svårt det är att inte hoppas när det sitter en liten tomte där inne och pillar på äggledarna, typ...

• Dracarys

BiM ca -5.

Jag kunde inte hålla mig, utan testade i helgen eftersom jag hade så ont i magen. Negativt såklart - men inte mycket idé att testa på -7. Tur att testen är billiga. =)

Jag "känner" mig lite gravid. Det känns lite "tungt" i buken på något vis. Har haft ont i magen och mått illa. Fortfarande för tidigt att testa (morr). Säkerligen kommer den där jävla mensen på fredag, lagom till helgen.

Tycker verkligen att det borde komma något plus i tråden snart...

• Dracarys

Nedräkning till BiM på fredag.

Igår var jag sur på min man. Hoppas att det inte var pga PMS utan på grund av att han hade lämnat en hög med disk på diskbänken och på soffbordet, ställt två ryggsäckar mitt på hallgolvet, lagt tvätt över köksbordet istället för att bära upp den och lagt tomma toarullar på golvet bakom toan istället för i papperskorgen precis bredvid...

Ibland är det svårt att skilja PMS från "min karl förstår inte det mest grundläggande med ordning och reda".

• Dracarys

Neg test på BiM -3.

Morr.

Chanserna ser små ut nu.

Men vi itråden kan i alla fall trösta oss med att det kommer att gå fortare att tillverka barnet än att tillverka det... om ni fattar. =)

• Dracarys
    Anonym (tvålen) skrev 2013-01-16 22:27:04 följande:
    BIM idag. Hm. Bara fortsatt PMSig men ingen mens. Väntar mig mens imorgon. Hur går det för er andra som fått till försök denna månad? BIM-tid. Alla tysta som i graven. Betyder det att ni känner er som jag eller... Natti!
    Vi väntar nog...

Jag har BiM imorgon. Tror att jag är lite PMS-ig, men det är svårt att säga. Hade tänkt testa igår, men upptäckte att jag bara hade ett test kvar, så jag sparar det till helgen ifall tanten inte kommer.

Väntar mens imorgon kväll, ca.
  • Dracarys

Tror verkligen att det är mens på gång... får alla mina vanliga symptom. =(

Om den kommer så ringer jag kvinnokliniken imorgon eller på måndag för att boka tid för utredning. Nu har det gått lite över ett år.

Piss.

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?