• Anonym

MIna bröst

Anonym (Lisa) skrev 2012-12-25 17:33:34 följande:
    Om det var längesen du slutade amma och det fortfarande kommer mjölk...jag vill inte skrämma dej, men när jag berättade det för min gynekolog så skickade han mej på datortomografi av hjärnan med en gång. Det kan nämligen bero på en hypofystumör. Det gjorde det inte för mej så det kan vara så ändå. Men se till att ta upp det med en läkare. Ledsen att behöva skrämmas.

Man kan hålla igång mjölkproduktion ganska länge efter man slutat amma.
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-01-06 02:12:01 följande:
    Synd att du ska tycka så på ett par vackra kvinnliga bröst.. vem jämför du med ?.. Riktiga män uppskattar dina tuttar... lovar dig. Perfekta enligt mig !

Så du uppskattar inte hennes bröst....putte
  • Anonym

Ja, var är alla bröst man förväntade sig att få se??

• Anonym
    Anonym (Tjockis) skrev 2013-01-07 14:24:10 följande:

Kan ju lika gärna fortsätta när jag börjat, (helkroppstråden, rumptråden och nu här...). Denna är samma bild som i helkroppstråden, men brösten i fråga kan man ju inte missa Tungan ute

Är du singel :)
  • Anonym
    Anonym (Tjockis) skrev 2013-01-07 20:35:54 följande:
    Nä gift :)

Din man uppskattar att du lägger ut nakenbilder på dig själv?
  • Anonym

Anonym skrev 2013-01-07 21:26:42 följande:

Din man uppskattar att du lägger ut nakenbilder på dig själv?

Så han uppskattar att du visar dig hyfsat naken på ett forum, så desperata män kan tokrunka till dig? Har du ingen självrespekt?
  • Anonym
    Anonym (Tjockis) skrev 2013-01-07 22:30:55 följande:

Tror ingen här "tokrunkar" till mig. Faktiskt... Och om så vore fallet, ja då bjuder jag på det ;)
    Ja mannen bjuder nog på det också, så länge det är hans runkande till mig som är det viktiga.

Vad har min självrespekt med det här att göra? den är det inget fel på så det behöver du inte bekymra dig om ;)
    Men då vet din man om att du har lagt ut bilder?
  • Anonym

Nästna alla män gillar stora bröst men jag älskar små men inte trötta å ögonen på måge Jag tror de e mycke finare än stora

• Anonym
    mammelie1891 skrev 2013-01-09 16:33:25 följande:
    Varför tar moderatorerna bort bilderna på brösten????

För att fl inte är ett sexforum....
Svar på tråden MIna bröst