• Anonym

MIna bröst

Jag har ganska stora, fasta och både jag och min man älskar dem Drömmer
    Vi har två barn på 6 månader och snart 2 år.
    Jag har ammat båda barnen.

• Anonym

Mina bröst är lite olika stora, det syns när jag är naken, men oftast inte när jag har kläder på... har alltid skämts för dem innan och har fått höra av en del killar att jag är "missbildad".
    Men dom fyller sin funktion iallafall, har inte haft några problem att amma med dem och min make gillar dom så jag tycker dom är okej numera.
    Tänkt på operation ibland men tror inte jag skulle vilja genomföra någon sådan pga att man kan förlora känsel i bröstvårtorna.

• Anonym

De är små och naggande goda (passar perfekt i pojkvännens kupade händer...). Under tonåren tyckte jag de hade en hemsk form, men det har ändrat sig på senare år av någon anledning, misstänker att det kan ha att göra med att jag fullkomligt bott i uppstramande tränings-bh:ar under flera år.

• Anonym

Nu trivs jag med mina bröst, gjorde det inte innan efter att ha ammat 3 barn.
    Jag opererade dom för snart 3 månader sen.
    Jag gick från en b-c kupa till en H-kupa. Dock är dom inte så stora som dom låter.
    Inplantat drar större storlek än naturliga bröst.
    Visuellt ser dom ut som en D/E-kupa.
    Dock är vårtgårdarna lite åt det stora hållet (skulle gärna ha dom något mindre) men jag ville inte få fler ärr än nödvändigt.
    Jag är fortfarande så pass ung att jag antagligen kommer att göra en ny operation om ca 10 år och då kommer jag att passa på och lyfta om det behövs samt förminska vårtgårdarna.

• Anonym

Kan inte alla lägga upp bilder på sina bröst?

• Anonym
    Anonym (Singel - 35) skrev 2012-11-11 13:29:22 följande:
    Jag hade två st bröst i storlek 80E. Sen kom bröstcancern och snodde 1/3 av mitt vänstra bröst.
    Nu har det gått 18 mån och jag har avslutat mina cellgiftsbehandlingar och strålbehandlingar och har nu jag blivit erbjuden rekonstruktiv kirurgi men jag har tackat nej. Jag tycker att mitt demolerade bröst, som för övrigt är skitsnyggt och sitter på plats till skillnad från det andra är en symbol för min överlevnad.
    Kirurgen ansåg att jag kanske borde finslipa till det friska bröstet för att få symmetri!?
    Min fråga tillbaka till honom var:

-Är dina pungkulor symmetriska?
    Annars så kanske du skulle finslipa till dom så att du får lite balans i dom nedre regionerna så inte hjärnan guppar runt så förbaskat!!

Om det är någon som stör sig på mitt utseende så får dom väl titta åt ett annat håll! Jag har gått igenom tillräckligt för stunden och det sista jag funderar på är om jag är symmetrisk!! 

Onkologen som jag har försökte propsa på mig en peruk när jag hade tappat allt hår, med motiveringen att det kan vara skönt och ha en sån på sig om man vill vara lite extra fin
    Mitt svar till henne:
    -Tycker du att jag är ful när jag är skallig?

Hon blev ganska tyst kan jag upplysa er om, och min mamma skrattade så tårarna rann.

Jag blev vid ett senare tillfälle tillfrågad utav samma onkolog om jag ville leda och delta i en samtalsgrupp för kvinnor som mådde dåligt pga dom fysiska effekterna som våran sjukdom ger, och jag tackade ja! I en grupp där 35 kvinnor deltog, där samtliga bar peruk så var det iaf 13 kvinnor som lämnade salen utan peruk eller annat trams på huvudet! Seger!

- Budskap: Du duger som Du är, låt ingen få dig att tro annat! 

Underbart! Vilken imponerande kvinna du är <3
  • Anonym
    IsadorasMamma skrev 2012-11-12 16:15:00 följande:
    Mina är totalförstörda efter att jag fick barn för 7 år sedan.
    Tom barnmorskan sa att hon aldrig sett så mycket & stora bristningar
    på ett par bröst.
    Ja från att ha världens perfekt runda bollar till detta.
    Jag tänker på det VARJE dag eftersom de inte ens stannar i en bh.
    Bristningarna går så långt upp att folk frågat mig fler gånger om jag är brännskadad :S

Önskar att jag hade råd att operera dem.
    Jag tycker dom ser ok ut, eller är bilderna som finns på internet för eller efter barnafödande?
  • Anonym
    Anonym (underbart) skrev 2012-11-13 11:26:39 följande:

Men om du nu är så fixerad vid att tjejer ska visa sina kan väl du visa dina så får vi se om du har några muskler åtminstone.
    Vadå, killar gillar ju tuttar, och tuttar som tuttar. Men alla har inte så mycket muskler, vad gör man då? :(
  • Anonym

Väldigt diplomatiska (eller kåta?) killar här?! Oavsett utseende på brösten så säger ni "Vackra!"
    Anar att ni vill motivera fler att legga upp bilder men jag uppfattade inte detta som en bildtråd. 

• Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-11-13 22:12:36 följande:

Inga av ovanstående bröst har varit annat än fina så varför ljuga om det?
    Med andra ord så gillar du alla bröst.
Svar på tråden MIna bröst