MIna bröst
Jag har ganska stora, fasta och både jag och min man älskar dem
Vi har två barn på 6 månader och snart 2 år.
Jag har ammat båda barnen.
Jag har ganska stora, fasta och både jag och min man älskar dem
Vi har två barn på 6 månader och snart 2 år.
Jag har ammat båda barnen.
Mina bröst är lite olika stora, det syns när jag är naken, men oftast inte när jag har kläder på... har alltid skämts för dem innan och har fått höra av en del killar att jag är "missbildad".
Men dom fyller sin funktion iallafall, har inte haft några problem att amma med dem och min make gillar dom så jag tycker dom är okej numera.
Tänkt på operation ibland men tror inte jag skulle vilja genomföra någon sådan pga att man kan förlora känsel i bröstvårtorna.
De är små och naggande goda (passar perfekt i pojkvännens kupade händer...). Under tonåren tyckte jag de hade en hemsk form, men det har ändrat sig på senare år av någon anledning, misstänker att det kan ha att göra med att jag fullkomligt bott i uppstramande tränings-bh:ar under flera år.
Nu trivs jag med mina bröst, gjorde det inte innan efter att ha ammat 3 barn.
Jag opererade dom för snart 3 månader sen.
Jag gick från en b-c kupa till en H-kupa. Dock är dom inte så stora som dom låter.
Inplantat drar större storlek än naturliga bröst.
Visuellt ser dom ut som en D/E-kupa.
Dock är vårtgårdarna lite åt det stora hållet (skulle gärna ha dom något mindre) men jag ville inte få fler ärr än nödvändigt.
Jag är fortfarande så pass ung att jag antagligen kommer att göra en ny operation om ca 10 år och då kommer jag att passa på och lyfta om det behövs samt förminska vårtgårdarna.
Kan inte alla lägga upp bilder på sina bröst?
Väldigt diplomatiska (eller kåta?) killar här?! Oavsett utseende på brösten så säger ni "Vackra!"
Anar att ni vill motivera fler att legga upp bilder men jag uppfattade inte detta som en bildtråd.