• Anonym

MIna bröst

Flisan84 skrev 2012-12-21 08:55:44 följande:

Haha fast nu har jag ju inte skrivit någonstans att dom är platta, utan gör sig bäst på rygg... Har knappt nån fyllning upptill utan allt har dragis neråt efter en resa från fasta b för att komma på d till dagens c haha

Fantastiska bröst, får en att minnas varför man i tonåren fantiserade om just bröst i tid och otid ;)
  • Anonym

C-kupan, du har fantastiskt fina bröst.

• Anonym

Var är alla manliga bröst och bröstvårtor?? Lite jämställt får det faktiskt vara!!

• Anonym
    Anonym (liggsugen) skrev 2012-12-21 14:04:32 följande:
    mmmmmmmmmmm

Fan vad du kommer få ligga efter den intelligenta kommentaren.
  • Anonym
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 15:04:41 följande:
    Tackar samtliga för komplimangerna.. Hyggligt av er.. Även om det egentligen inte är så noga. Huvudsaken är att man själv är nöjd... Sedan tror jag att många av er hade tyckt det var lite skrämmande att veta att trots rätt stora barn kan det fortfarande komma ibland om man suger... Dvs om mannen suger
    Skrämmande? Tvärtom, det är ju underbart!
  • Anonym
    Fattig student skrev 2012-12-23 15:35:37 följande:
    Ni som har G och H, ni måste vara rätt så feta i övrigt?
    *garvar* Jag är väldigt petite och har G eller H-kupa, opererade mig som tonåring för att få bort 3 kilo bröst, hade då C-kupa efter den operationen. När jag fått barn och gått upp i vikt fick jag G-H-kupa och trots att jag gått ned i vikt till en 70G/H så blir de inte mindre. Allt annat är pyttelitet men brösten enorma av någon anledning. Ja, rumpan med, men det andra är litet. Så nej, man behöver inte vara fet för att ha en H-kupa. They come in all sizes you know? 
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-12-23 20:02:33 följande:
    Vad innebär petite i detta fallet? Hur liten är du?

Sluta ragga för fan tönt.
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-12-23 20:02:33 följande:

Vad innebär petite i detta fallet? Hur liten är du?
    160 och en 36:a, kallas nätt av alla mina vänner. Skulle gärna vilja vara lite större och ha mer "pondus" men men.. Som det är nu får jag be om hjälp med att skruva i en glödlampa. Skrattande
  • Anonym
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 15:04:41 följande:
    Tackar samtliga för komplimangerna.. Hyggligt av er.. Även om det egentligen inte är så noga. Huvudsaken är att man själv är nöjd... Sedan tror jag att många av er hade tyckt det var lite skrämmande att veta att trots rätt stora barn kan det fortfarande komma ibland om man suger... Dvs om mannen suger

Tycker det är sjukt härligt att amma
  • Anonym

[quote=68071610][quote-nick]Anonym (inte nöjd !) skrev 2012-12-25 13:33:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag vill knulla med dig

Svar på tråden MIna bröst