• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Reine
    Svatte skrev 2013-01-16 07:56:17 följande:
    Bullshit. Det finns sexiga kvinnor i alla åldrar. Vältränad, vacker och fräsch kan man vara i alla åldrar. Jag är 25 och vet många riktigt sexiga och vackra kvinnor i 40, 50 och 60 årsåldern. 2 st i 70årsåldern som är fina är Lill-Babs och Sylvia Vrethammar.
    Sylvia är ju så sexig så man bara dånar, vilken kropp, vilka läppar som ständigt ler förföriskt mot oss trånande män. Jag är 33 år men vill inget hellre än bli förförd av superläckra mogna Sylvia.
  • äckligfitta

Hatar mina bröst. Hatar min kropp. Breda axlar. Hängig, fet mage. Små hängiga bröst med "in-nips". Kommer aldrig förlora oskulden.

• Anonym (Älskar bröst)

Försöker sparka lite liv i tråden för bröst är nog det vackraste som finns. Oavsett storlek , huruvida de hänger eller inte så är de alltid så jäkla fina. Tänk på det tjejer som är missnöjda majoriteten av oss killar älskar dom precis som de är och vi bryr oss verkligen inte om hur de ser ut utan bara dyrkar dom. :) Kram tjejer

• Bagarn01
    Anonym (Älskar bröst) skrev 2014-08-11 11:54:35 följande:

Försöker sparka lite liv i tråden för bröst är nog det vackraste som finns. Oavsett storlek , huruvida de hänger eller inte så är de alltid så jäkla fina. Tänk på det tjejer som är missnöjda majoriteten av oss killar älskar dom precis som de är och vi bryr oss verkligen inte om hur de ser ut utan bara dyrkar dom. :) Kram tjejer

Försöker oxå sparka liv i tråden då, å håller med föregående talare till fullo.
  • MrMom
    Anonym (Okänd) skrev 2013-12-01 11:48:10 följande:

Ny här, älskar såna här trådar. Nöjd med mina bröst så här kommer mina;)

Ja de ska du vara mycket nöjd med :)
    Kik Daddy7006
  • stief84

Nu är det dags gör er tjejer att få liv i detta igen! :)

• Anonym (Tuttelover)

Näää inga manboobs....hahaha

• Pillare
    Bagarn01 skrev 2014-10-03 13:36:43 följande:

Här kommer mina iaf. :)

HAHAHAHAHAHA!!!

Fan vad jag skrattade..