• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Majsan - Ta digitalt! Du behöver inte vänta till fredag. Det ska synas innan. Men du gör ju som du vill. Vad spännande!

isa isa Tack!! Jag tror oxå jag lyckas nästa gång! Ta du ett digitalt du med så ser du om det står 3 + så det har ökat i rätt takt ju annars vet du att nåt är fel. Kram 

• idape

isa isa - Glömde skriva innan - Inför ägglossning känner jag inte särskilt mycket just nu faktist. Allt bara släppte när mensen kom. Jag hittade tillbaks till mig själv igen. Innan levde jag i en stress och kände jag stod stilla och kom ingenstans. Så nu gnäller jag inte! Vi börjar köra redan nu eftersom det slutat blöda och kör i 2 v framåt varannan dag så ska det nog ta sig!! he he

kohler12 - Vad är det du säger?! Det är ju hemskt. Eller rent ut sagt fruktansvärt. Att du ens kan fundera på att skaffa barn med en sån ostabil karl. Han är ju inte ens mogen för ett barn med det betendet. Skit i honom omedelbart!! Förlåt honom inte!! Hitta dig en fin och pålitlig kille. Tänk dig noga för här. Kram 

• idape

majsan - Grattis till årsdagen!! Förstår dig man blir bara besviken om det är negativt. Förra gången fick jag svagt svagt svagt plus 5 dagar innan bim, fick "tvinga" killen att se strecket. Ja, där kanske är nåt säger han sen. Sedan tog jag veckoindikatorn där det stod inte gravid!! Då blev jag jättebesviken och nere, men två dagar senare stod det gravid!! Så fredag blir perfekt att testa!! Berätta sen!! Kram

• idape

Hej!

Hur har ni det allihop?

isa isa - Hoppas det går bra!

majsan - säg till när du testat!!!!! Så nyfiken!!!!!!

Och 059 snart bara en vecka till vul!

Kram på er! 

• idape

Man kan inte veta nåt av symptomen. Jag vart skiiittrött så jag sov om eftermiddagarna. Hade alla symptom utom illamående. Dock hade jag ju inte MA. Men jag tror ändå det går bra för dig!! Du måste berätta sen! Kan bli väldens lyckligaste jul eller en sogsen jul ju. Måste vara väldigt mycket att tänka på. Kram

• idape

majsan - wow, är det sant!!!!!!!!! Grattis!!!!!!!!!!!! Då vart det som jag trodde!!!!!!!!!Åh, vad kul!!!!!!!!!!!!

• idape

Åhhhhhhh, vad kul för dig majsan!!!!!!!!! Jag vet hur det känns. För bra för att vara sant helt enkelt. Kram

• idape

Hej alla!!

Nej, men gud vad alla är gravida nu då!!!!!!!
    isa isa - jag sa ju att det skulle gå bra för dig. Gud vad kul att det stod 3+. All denna oro i onödan. Det är säkert så som majsan säger att du är extra lättblödande för du fick ett missfall innan. Det brukar alltid gå bra andra gången. Så det går bra för dig!!

majsan - dig vet jag inte vad jag ska säga till mer än fy fan vad kul!!

lyssnare83 - grattis!!

059 - en vecka kvar!! Men det kommer gå bra för dig oxå!!!!!

Men tjejer - Ni ska ju vara glada, ni är gravida - var glada för det!! Ändå verkar ni allihop - OM det går bra.

Bara jag kvar nu då!! Nästa vecka måste det ta sig annars blir jag galen!!

Kram på er 

• idape

majsan - ja, du har rätt!! Tack!! Det är en lyckotråd! Det har jag ju tagit sig alla andra gånger så tar det sig inte denna så har jag bara sjuk otur alltså! Kram

• idape

Hur mår ni tjejer? Här har vi börjat göra bebis. ägglossning nångång mellan tors-lörd. Annars har jag levt på som vanligt faktist och inte bara haft det i huvudet konstigt nog men skönt!! Trevlig tredje advent på er!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!