• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

isa isa - Jag har ju redan plus sedan missfallet för 4 v sedan nu!!!!  Dock väldigt svagt nu, men svårt veta om det är från den gamla graviditeten eller en ny nu. Strecket måste bli starkare än det var i fredags eller så är det nog helt borta i morgon. Sjukt spännande!! Kan ju vara ett svagt streck i morgon med så jag får avvakta nån dag till.
    Ja, köp digitalt! Dom är jättebra!! 

• idape

059 - Men det är ju inte alls säkert att det blir negativt nångång om det är en ny graviditet! Jag vet en annan tjej som fick så! Växer sig strecket starkare så vet jag ju. Använder mig inte av clearblues vanliga. Tycker inte dom är alls bra. Har teststickor från testlagret. Ja, bra veta att det går framåt iaf! Kram

• idape

059 - Ja, precis så menar jag! Hcg har inte hunnit försvinna innan det börjar produceras igen på nytt!!
    Tog ett test nu och det ser likadant ut som i fredags. Har inte sjunkit eller ökat. Är ett svagt synligt streck. Precis som förra gången jag var på bimdagen som jag tror är idag. Vet ju inte. Så nu kan jag ju omöjligt veta. Får hoppas det ökar nu då och inte sjunker. Prövar i morgon igen. Kram

• idape

Ja! Tack!! Har du några symtom nu då? Jag har ont i brösten. Så det kunde inte varit mensen, den lilla blödningen jag fick en dag, med sen brunt efter. Men däremot kan ju mensen bara komma. Vem vet. Dock känner jag igen smärtan i brösten från innan jag fick missfallet. Det är inte samma värk som vid mens. Det är därför jag är rätt säker på att jag är gravid igen. Kram

• idape

Testet ser ut att vara starkare!!! Så jag är nog gravid igen. Dock vågar jag ej tro på detta för urinen kunde tex vara starkare idag. Så jag väntar till onsdag så vet jag med säkerthet. Men nu vågar jag börjar tro på det. Har oxå fått rinniga flytningar som förra gången. Är oxå rädd när jag inte haft mens emellan att slemhinnorna är sköra så jag kan få missfall igen. Hur går det för er andra?

• idape

isa isa - Du är med all säkerhet gravid!! Svaga streck har jag oxå i början. Kram

• idape

Jennie89 - Du har inte hcg kvar från förra graviditeten? Det kan ge positivt utslag på ägglossningstest. Annars vet jag inte.

• idape

isa isa - Har du oxå precis som jag plussat utan mens emellan då? Vilka v var du i när du fick missfall? Man är ju orolig nu att allt inte var läkt där inne sen missfallet för 4 v sedan. Kram!!

• idape

isa isa - Såg att du svarat på det innan! Hur många dagar efter bim är du nu?! Jag gissar på att jag är 4+1 eller 2.

• idape

059 - Det låter som en väldigt bra plan!! Ska oxå boka privat vul. Får man inte göra ett vul om man ringer barnmorskan och skriver in sig? Vill dock inte heller göra det. Fick avboka sist då jag fick missfall dagen innan!! Så jäkla typiskt min otur.
    isa isa - jag undrar oxå hur man inte ska oroa ihjäl sig. Varje dag är jag orolig att börja blöda. Men känns bara som jag får ta det som det kommer nu. Är nu bara orolig så att hcg höjs som det ska. Fick 1-2 v på veckoindikatorn idag och är troligen 4+1 idag. Borde man inte få 2-3 då? Förstår att det kan vara lite olika där, men ändå. Ägget fäste för exakt en vecka sedan då fick jag oxå en blödning som du isa isa!! Vad bra det var att vi har varit med om samma saker och kan prata med varandra om erfarenheter. Kram

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!