• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

059 - Åh, grattis!!!!!!!! Vad var det jag sa!!!!! Att det syntes redan oxå!! Förstår att du är rädd nu, det är jag oxå efter mitt missfall och du som haft två MA är verkligen värd detta. Tror det går bra denna gången för dig faktist. Det gör det alltid tillslut. Jag har fortfarnade ett svagt streck så vet ju inte om det är från den gamla graviditeten eller att jag är det på nytt. Men känner på mig att jag redan är det på nytt. Helt otroligt då ju!! Kram

• idape

Det är nåt som inte stämmer. Har haft ökade flytningar senaste dagarna, trådigt. Fick en blödning nu. 3 ½ v efter missfallet. Kan det vara mensen som kommer tillbaks innan redan?! Det är väl inte möjligt?! Eller en nidblödning? Nån som haft det här? Det blöder liksom lite med nån liten "bit" i. Inte mycket.(än) Känns som rester från missfallet?! Har lite molvärk. Fattar ingenting. Blir nu rädd att det var en till där inne som jag trott som nu blöder ut. Har ni varit med om nåt sånt här?!

• idape

Har tagit test. Det är positivt sen missfallet för 3½ v sedan. Så kan inte se nåt där.
    Kan ju vara mensen då som kommer. Men hade molvärk i 5 min och nu verkar blödningen avta. Märker väl nu i dagarna då. Vill bara få ett slut på ovissheten. Har dock  inte ont i brösten som jag har vid mens. Hade du det? Blev mensen som vanligt första gången? 

• idape

Majsan - Tack för ditt svar.  Nej, jag har inte varit och kollat så allt såg ok ut. Trodde ju det. Dom sa hade jag inte ont och inte blödde så behövdes det inte. Innan man får komma dit ska man ju vara jättedålig verkar det som. Jag skulle avvakta och se om jag testade positivt 1 v till. Annars gå privat och göra vul.
    I dag har blödningen försvunnit och det är nu brunt. Så jag hoppas det var ett nytt ägg som fäste. Men får avvakta och se, även att denna ovissheten i snart en månad tar kål på mig. Jag vill bara vara gravid eller veta att jag inte är det så jag kan ta ett glas vin nu!

• idape

059 - Tack för ditt svar! Ja, detta är väldigt konstigt. Men just nu är det ett svagt streck på stickan. Vilket kan betyda gravid 1-2 typ om jag tar digital. Då kan jag ju inte veta om det är en ny graviditet eller hcg kvar sen innan. Så jag måste helt enkelt avvakta och se nästa vecka om strecket är starkare och ska då ta ett digitalt och se vad det står eller om strecket är borta helt. Tack för ni hjälper mig! Kram
    Hur var er första mens då efter missfallet? Kraftig eller sparsam? 

• idape

Hur kände ni innan första mensen? Ont i magen? Ont i brösten? Var det som vanligt eller var nåt annorlunda? 

• idape

Tack för era svar! Har ingen annan att fråga så det är så bra att fråga er som har erfarenhet! Tack igen. Då kan det ju vara mensen då! Har börjat få ont i brösten nu oxå. Får avvakta ett par dagar. Kram

• idape

Hej! Hur har ni det mina vänner? Jag har inte blött mer, bara brunt och har nu fått ont i brösten på samma sätt som när jag var gravid så tror banne mig jag redan kan vara det igen! Ska testa på måndag eftersom jag inte kan se innan. 
    059 - Hur går det för dig med din graviditet? Känns det bra nu? Kram Ha nu en trevlig helg allihop!! 

• idape

059 - Håller definitivt med dig. Man vill veta att allt är bra, inte gå och tro att allt är bra. Vecka 8 borde gå alldeles utmärkt att se ett hjärta på! Lycka till! Kram

• idape

isa isa - Ja, det är fullt möjligt! Vilken vecka var du i när du fick missfall?
    Tror jag oxå är gravid nu direkt efter missfall. Ska testa i morgon. 

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!