059 - Bara bra att skriva av sig hur man känner. Ska jag vara ärlig så tror jag att det är en bebis där inne i säcken denna gången. Tror inte det bara är en säck denna gång igen bara för att det varit det innan. Det går alltid bra tillslut. Alla som alltså kan bli gravida får sin bebis tillslut. Det kommer du oxå få. (Jag är en sån som oxå brukar känna på mig saker som sen stämmer.)
Man har googlat så mycket så man kan bli barnmorska snart. ha ha Vet inte heller om det är bra, men man ser ju att det gått bra för alla tillslut. Samtidigt ser man att det brukar gå bra andra gången för dom flesta i verkliga livet oxå tycker jag, men inte för oss? Otur tror jag det är.
Får man fråga har dom sagt nåt varför det bara blivit säckar två gånger? Eller är det bara slumpen?
Symptomen ska du inte haka upp dig på!! Det finns dom som mår bra och dom som mår dåligt under graviditeten, det bevisar ingenting!!
Man är inställd på att misslyckas igen, så är det ju. Och karlarna är alltid mer positiva, dom har ju inte livet inne i magen som vi som dom förstår inte känslan av att förlora det på det sättet. Jag har hela tiden oxå känt, nej, jag misslyckas igen - MEN nästa gång känner jag på mig att det går bra. Och visst vill man bara ge upp allt om det inte går bra, men man tar sig igenom det, det gör man även om det för stunden känns så sjukt orättvist. Och sen är ju alla gravida runt om en oxå, men inte jag minsann! Men egentligen är vi nog rätt många som du och jag som går igenom detta, man ser och hör dom bara inte lika mycket. Jag känner mig mycket mer starkare inför nästa gång efter att ha gått igenom detta, inte alls så rädd som jag trodde jag skulle vara.