• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Hej!

Jag är glad idag! Även att att jag har världens mensvärk och blöder en massa!! Ja, mensen har kom igår, exakt 6 v efter!! Min kropp funkar som den ska igen. All väntan är över, nu kan jag se framåt igen!! Ägglossning några dagar innan jul och kanske kan testa runt nyårsafton!!!!
    Majsan, när är det du ska testa? Blir spännande!

Kram

• idape

059 - Jag behöver i vanliga fall inte använda ägglossningstest. Vet alltid när jag har det, känner det och har det alltid exakt i mitten av cyklen. Så fredag den 21 för blödningen började ju nu i fredags. Men nu vet man ju inte denna gång så jag får nog använda ägglossningstest för säkerhets skull.
    Är glad jag blöder nu en gång innan jag blev gravid så jag vet allt är ute.
    Vilken v är du i nu då?

majsan - Det är ju alldeles för tidigt!! Nu är du för ivrig tjejen!! he he
    Förstår du hoppas på ett plus och det får du säkert denna gång!!

Kram 

• idape

Då förstår jag du blir irriterad på honom, hade jag blivit på min kille med!! Men du, det är snart onsdag!! Det ska bli spännande sen när du testat!!

• idape

Hej isa isa! Vad skönt att höra ifrån dig!! Men småblöder du bara så är det nog lugnt! Det kommer nog gå bra, så orättvist kan det inte vara! 

059 - grattis till v 7 nu då!! Vad fort tiden gick. Nästa fredag vart det vul va? Hur känns det? Väldigt nervöst va? Men denna gången går det nog bra, inte kan det vara så orättvist att det händer en gång till.

Vi är i juletider så vi får hoppas på mirakel till oss alla 4!!

majsan - snart onsdag!! tänk på mig får vänta tills nyårsafton och testa. Men få ett plus just den dagen är ju häftigt!!

• idape

059 - Bara bra att skriva av sig hur man känner. Ska jag vara ärlig så tror jag att det är en bebis där inne i säcken denna gången. Tror inte det bara är en säck denna gång igen bara för att det varit det innan. Det går alltid bra tillslut. Alla som alltså kan bli gravida får sin bebis tillslut. Det kommer du oxå få. (Jag är en sån som oxå brukar känna på mig saker som sen stämmer.)
    Man har googlat så mycket så man kan bli barnmorska snart. ha ha Vet inte heller om det är bra, men man ser ju att det gått bra för alla tillslut. Samtidigt ser man att det brukar gå bra andra gången för dom flesta i verkliga livet oxå tycker jag, men inte för oss? Otur tror jag det är.
    Får man fråga har dom sagt nåt varför det bara blivit säckar två gånger? Eller är det bara slumpen?
    Symptomen ska du inte haka upp dig på!! Det finns dom som mår bra och dom som mår dåligt under graviditeten, det bevisar ingenting!!
    Man är inställd på att misslyckas igen, så är det ju. Och karlarna är alltid mer positiva, dom har ju inte livet inne i magen som vi som dom förstår inte känslan av att förlora det på det sättet. Jag har hela tiden oxå känt, nej, jag misslyckas igen - MEN nästa gång känner jag på mig att det går bra. Och visst vill man bara ge upp allt om det inte går bra, men man tar sig igenom det, det gör man även om det för stunden känns så sjukt orättvist. Och sen är ju alla gravida runt om en oxå, men inte jag minsann! Men egentligen är vi nog rätt många som du och jag som går igenom detta, man ser och hör dom bara inte lika mycket. Jag känner mig mycket mer starkare inför nästa gång efter att ha gått igenom detta, inte alls så rädd som jag trodde jag skulle vara.

• idape

059 -Men är det ren otur så lyckas du ju nångång!! Jag är en sån som alltid har otur med. Men denna gången är jag övertygad om att det går bra för dig!! Vänta får du se!! Kram 

isa isa - Hej! Hur har du det? Har du tagit nåt mer test? Ja, boka in dig på vul för vill inte skrämma dig, men en del blöder ju så sen försvinner det och visas flera veckor senare att fostret dött. Gå definitivt och kolla!! Inte roligt att gå och tro man är gravid om man inte är det. Men nu tror jag absolut inte det är så, för nästan alla som blir gravida direkt efter ett missfall brukar det gå bra för den gången, därför tror jag med säkerhet att det går bra för dig!! Kram 

• idape

Majsan - Hur har du det nu med en dag kvar till testning?! Spännande!! 

• idape

majsan - ha ha ha vad du är rolig!! Förstår dig helt och hållet!! Och jag hoppas veeeeerkligen att du får ditt plus nu!!!!!!!!! Ska hålla alla tummar och tår i morgonbitti innan jobbet!!!!!!!! Lova berätta sen!!!!!!!!!!!!! Kramar

• idape

majsan - Men det kan ju definitivt vara en nidblödning!! Stämmer ju exakt vid rätt tidpunkt oxå!! Får du inget plus i morgon så bli inte förkrossad  för det, det kan bli plus några dagar senare. Vet inte vad du använder för test, men testlagrets visade plus för mig 4-5 dagar innan bim sist och då fick jag negativt med clearblue digitalt. Den visade plus först 2 dagar senare. Bara så du tänker på det! Kram och Lycka till nu!!

• idape

Ja, har du ingen säker koll så när du har ägglossning och bim eller? När tror du att du att du har bim då? 4 dagar innan kan man ju se för det mesta. Dom testen har jag aldrig testat.

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!