• majsan2012

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Vad härligt att höra isa isa!! Det måste ju bara vara någon där inne nu! Men jag tänkte på det där med dina blödningar. Jag fick rådet att vänta en mens för att min läkare sa att det var vanligare med småblödningar (dock ofarliga) tidigt i graviditeten om man inte hunnit blöda ut en mens efter mf. Han tyckte det skulle vara onödigt orosmoment om det blev så.
    Kan ju vara det som händer dig nu ju!!!

• majsan2012

Lyssnare83. Då är vi nästan exakt samma. Jag har räknat på 21 augusti bf enligt senaste mens :)!!

• majsan2012

Idape: Jag känner på mig att det kommer ta sig nu för dig. Det här är ju verkligen en lyckotråd!! :)

• majsan2012

Det låter sunt idape. Känns faktiskt som att jag slappnade av denna månaden mer än förra... Kanske därför det tog sig :)!!

Här är det hunger hunger hunger nu. Har precis varit ute och grillat korv och ätit två tjocka korvar. Ändå skriiiiiker min mage efter mat. Tänk vad ett litet knyte kan ställa till med :)

• majsan2012

Riktigt mysigt att grill. Sambon klädde ut sig till tomte och tog emot önskelistor från kompisarnas barn och några grannar uppe i skogen. Han var så fin haha...

Han blev jätteglad när han kom hem och fick veta i torsdags. Fast känns som han inte riktigt vågar vara glad fullt ut... Tror han är typ lika rädd som jag att något ska gå snett denna gången också. Jag har försökt prata med honom om det men han verkar vilja skynda långsamt med det...

Jobbig men förhoppningsvis den bästa dagen på fredag 059! Men alla tummar hålls för er såklart!!

• majsan2012

Med mig är det bra! Läget under kontroll här :). Mår så där lagom illa mest hela tiden! Känns helt underbart :)! Får mig att känna mig lugn när jag känner av det :)!! Men shit vad jag hoppas att tiden springer iväg några veckor nu så att man kan få slappna av lite mer i alla fall...

• majsan2012

Åh Gud va härligt 059! Nu blev jag ännu mer sugen på att boka in ett VUL. Men känner mig nästan lite löjlig som bara haft ett missfall i v 5 och oroar mig så ändå... Får se hur jag känner i januari! Men grattis grattis och njut nu!!

• majsan2012

Många har ju ganska tydliga flytningar vid ÄL. Annars är ju tester överlägset det enklaste... Kör hår idape! Jag tror på ett plus för dig på det nya året :)

• majsan2012

Usch usch isa isa. Nu får du verkligen krya på dig. Bra att sätta det i prio. Bäbisverkstad får ni väl ta när det går... Lider verkligen med dig och tänker på dig!
    Håller med idape! Stanna så gärna kvar. Känns verkligen som man engagerar sig i de man följs åt med ju!!
    Stora julkramar till er alla!!

• majsan2012

Jag gick in i v 7 igår. Så det rullar på fint här. Mår illa om morgonarna..kan inte vänta ens lite med frukost innan det börjar. Stannar jag uppe för länge på kvällen/natten är illamåendet näsan ännu värre då. Måste äta jätteregelbundet för att må bra. Mina bröst har svullnat upp en hel del! Och de gör apont!

Idag kom vi hem efter en hel veckas julfirande nere hos min familj. Så skönt de ska bli att sova i min egen säng. Har hunnit med en löprunda på 5 km också så kommer nog sova som en stock. Första träningspasset sen plusset så jag var lite på helspänn som om de skulle hoppa ur bara för att jag sprang lite men man är julbord knäpp iaf :)...

Måste få fråga er andra en grej. Sen plusset har vi inte haft penetrerande sex. Jag får typ panik när jag tänker på det för jag har haft problem med blödningar efter sex nu under några månader innan jag blev gravid. Och skulle jag blöda kommer jag få ännu mer panik. Sambon är frustrerad men förstående... Tror han är rädd också... Någon som har något input?!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!