• majsan2012

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Tack för peppet!! Skönt att du är på banan igen nu och kan se framåt mot ett plus. Ch det är verkligen som du säger skönt att ha ett datum att räkna ifrån! Ställer till med mkt i skallen att inte ha det kan jag säga av erfarenheten...

• majsan2012

Lägesrapportering från en smått galen majsan... Min hjärna bara skriker efter att få testa testa testa!!! Jag har haft sjuk halsbränna idag och mått lite illa. Kaffe smakar urk! Just halsbrännan och kaffet var just de symptom jag märkte av innan jag testade pos förra gången... Men det känns så sjukt läskigt att bli så hoppfull för jag kommer bli helt krossad om jag inte får ett plus nu inom rimlig tid...

Men imorgon bitti smäller det!! Håll tummar och tår vid sjutiden imorgon!!! 121212 ge mig nu lite tur...

• majsan2012

Jag lovar att uppdatera när jag får tid imorgon förmiddag!!

Jag tror jag glömt skriva att jag tror att jag kan ha haft en nidblödning i söndags kväll... Var bara pytte pytte lite ljusrosa som kom under natten och morgonen... Så svårt att veta för vi hade haft sex på kvällen innan också...

• majsan2012

Jag har tidiga teststavar från bästpåtest.se... De ska kunna känna av så lite som 10/l... Hoppas verkligen att jag har ordentlig koll på min cykel nu också så att det inte strular med det nu bara!!

• majsan2012

Jag fick positivt på ÄL test runt den 30/11. Eller jag tyckte det var positivt iaf. Hade inte fler test kvar så testade inte mer efter det vilket jag ångrar lite nu. Däremot så hade jag rikligt med flytningar 1-2/12. Så jag borde vara på runt ÄL+10 imorgon. BIM borde vara på lördag eller söndag. Men jag känner inte att jag vågar lita på det ändå av någon konstig anledning. Man börjar ju tveka bara för att man blir nervös ju!

• majsan2012

Testade imorse! Aptidigt. Kunde inte hålla mig när jag ändå vart på toa vid 03. Men fasen alltså för de här teststrecken hit och dit. Tyckte mig se ett streck som faktiskt syntes i alla vinklar men om det var rosa eller om det var bara spökstreck... Vad vet jag?! Har bild fast askass så där syns det typ ingenting iaf. Kanske lägger upp den ikväll så kan ni kanske försöka se någonting också... Men nu får jag hålla nig till lördag iaf och på att igen då!

• majsan2012

Hemma efter finmiddag på restaurang med älsklingen :)! Nu blir det tvmys och glass! Det blir en fin årsdag även om vi inte fått något plus att fira. Vi har ju trots allt fyra fina år tillsammans att fira vilket är värt mer egentligen. För utan de där åren hade det ju aldrig varit på tal om något plus eller barn. Visade bilden på mitt svaga svaga svaga svaga streck för honom ikväll men han vart ingen hjälp haha... Fick ju förklara vad jag ville att han skulle se och hur det inte såg ut så då gjorde det varken till eller från haha...

Men nu väntar jag några dagar, blir kanske ett test på fredag när jag är ledig... Men kör nog ett vanligt igen då först. Ska nog köpa hem några till imorgon! Jag känner att det är skönt att avvakta lite för förmodligen har jag ju inte så hög koncentration hormon ännu... Blir bara mer besviken om jag ska testa flera gånger. Tack för peppet alla ni!!
    Kramis kramis

• majsan2012

Vad skönt att du skriver så idape! Nu fick du upp mitt hopp till topp!! Imorgon ska jag på en shoppingtur till Apoteket!

• majsan2012

EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD!!!!!

Hela världen snurrar... Jag dras mellan total eufori och djup djup rädsla.... Kommer det verkligen att hålla sig denna gången? Tänk om jag testat för tidigt nu osså kommer min mens i alla fall som den typ gjorde sist vid missfallet... Men jag försöker låta euforin ta över... Tyvärr är inte sambon hemma ännu... Är på träning och inte hemma förrän om minst en timme... I ren panik ringde jag min bästa vän precis.. Kändes som jag skulle sprängas om jag inte fick berätta det för någon?!

• majsan2012

Det är ju så sjukt sant som det kan va!!! Shit jag har inte förstått det än. Känns inte som det är sant förrän jag berättat för sambon!! Hemma om tio min typ!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!