Jennie89 skrev 2013-02-07 13:05:27 följande:
Jag mår som vanligt, förutom att jag denna vecka har haft väldigt ont i ryggen, men det kan likaväl bero på annat, man kan ju inte skylla allt på graviditeten även om jag försöker.
VUL imorgon och jag är lagom nervös. Hoppas innerligt att jag kan dela med mig av en bild imorgon. Vi lyssnade på hjärtljuden i helgen igen (helgens höjdpunkt) men det känns som det var evigheter sen nu haha.
Vi får helt enkelt se om det blir sorg eller glädjetårar imorgon. Vi har tagit ledigt hela dagen om det skulle visa att den inte lever.
Trist med mens men skönt att äntligen få göra något åt det Idape, aldrig kunde man ana att det var såhär jobbigt att få barn!
Nej, håller verkligen med dig! Aldrig kunde man ana att det skulle vara såhär jobbigt att skaffa barn!!
Jag trodde bara nu ska vi skaffa typ. Tråkigt att vissa av oss ska få gå igenom detta med en stor oro istället för glädje.
Lycka till i morgon och hör av dig sen!
Tycker det var en bra idé att ta ledigt i morgon om det skulle vara illa. Men har ni hört hjärtljud och allt så är jag säker på att det går bra!! Kram