• Anonym

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Han älskar dig nog inte längre. Det är onormalt att inte vilja prata med sin älskling.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-22 15:56:06 följande:
    jag höll mig från att morgonsmsa men han gjorde det inte heller:(
    Tänkte se om han skulle skriva, så jag smsade vid 11

Jag 11.00 - vad tyst du är :/ Vill du inte vara med mig så kan du väl säga det istället för att låtsas och sakta sudda ut mig ur ditt liv??:(

Han ringde upp 11:30 och sa att han tänkt ringa på lunchen, att han tänkte att jag sov och inte ville väcka mig med signalen av smset.. dålig ursäkt ./ vi pratade en halvtimme iallafall.

Jag 12:25 - är du säker på att du älskar mig?
    han 12.34 - JA!:) Jag måste jobba nu, ringer dig senare.Puss

sen har jag inet smsat något mer 
    Oj... Too much igen. Bra att du INTE morgon SMSade, när man känner sig lite uttjatad som han troligen gör, så är det bra om du ligger extra lågt ett tag.

MEN!! Ditt 11 sms var bara dumt, varför förutsätter du sådant som han aldrig sagt? sådant ska man dessutom inte ta upp i ett SMS!! Tänk också på att han jobbar, han kan inte sitta och sms:a hela tiden (om han nu inte vill bli uppsagd, för det kan han bli om han inte sköter sitt jobb pga detta,...)

12,25 Too needy igen. VARFÖR skriver du såna sms? Du låter superdesperat!!

Men bra att du inte messat mer efter det. Ring/messa INTE mer idag, du stiger i värde för jhonom om du inte är där hela tiden... Om man aldrig får längta så uppskattar man inte det man får på samma sätt.
  • Anonym

Alltså min man bor i London, och vi väntar barn ibland. Jag litar på vart jag har honom och jag känenr inget behov av att prata med honom även om jag bär på hans barn. Vi hörs så fort någon är online på fb eller skype och då pratar vi, och sedan ringer han en gång om dagen. Men ibland har han inte tid och jag har inte ork att vänta på att han ska sluta. Så i helgen hördes vi inte på två dagar för att han var på en resa. Det betyder inte att han inte älskar mig. Chilla lite, hans känslor förändras inte på 5 minuter! 

• Anonym
    puss skrev 2012-10-22 17:48:42 följande:
    Jag ser bara ett sms i ts.
    Hur många är det?
    Räknar till 18 från ts (plus tre telefonsamtal), sju svar från den hårt ansatte pojkvännen. 
  • Anonym

Men ge upp människa! Vad har du för problem? Jobbiga relationer tidigare? Du måste tagga ner. Låta han höra av sig först!

• Anonym
    puss skrev 2012-10-22 17:48:42 följande:
    Jag ser bara ett sms i ts.
    Hur många är det?
    Tillräckligt många för att vara orealistiskt och hållbart
  • Anonym

Hur går det TS? Har du tänkt lite på vad folk säger?

• Anonym

Men snälla människa!Har du inget liv?

• Anonym
    puss skrev 2012-10-22 18:15:24 följande:
    Jag skulle göra slut efter en timme. Killen förtjänar medalj.

Håller med....jobbigare får man nog leta efter!
  • Anonym

Jag hade - brutalt nog rådumpat dig.
    Du är för klängig och för på och hänger upp hela ditt liv på en enda person.

Hör inte av dig på ett par dagar så han faktiskt får möjlighet att höra av sig först och sakna dig.
    Och med ett par dagar menar jag ett par dagar och inte bara att strunta i morgonsmset -.- 

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(