• Anonym

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Jisses! Han har nog annat för sig än att sitta med telefonen i handen och smsa varannan minut!

Så jag säger som han, tagga ner.
    Jag och min man hade distansförhållande första året, och det räckte med ett sms om dagen och sen ett telefonsamtal varje kväll.  

• Anonym

På riktigt?

han skriver att han ringer på lunchen. Sen håller du på & SMS-terrar halva förmiddagen?

Ge karln lite utrymme, annars lär han nog dumpa dig..

• Anonym

Klä av dig naken och skicka bild till honom.

• Anonym
    Signorina skrev 2012-10-22 14:03:42 följande:
    Jag har inte hunnit läsa allt. Har DDR framkommit hur gammal TS är?

Jag höll på och ringde min sambo på jobbet jättemycket när jag var yngre (18). Idag inser jag hur löjligt det var. Jag undrade varför han blev arg, men det var ju inte så konstigt!

Det finns nog äldre än ts som också håller på så. TYvärr.
  • Anonym

Förlåt om jag uttrycker det som så. Men guuuud du är ju fan PAIN IN THE ASS. 1. Du är som plåster, "jag älskar dej" "jag saknar dej" "jag älskar dej" "åhh juste, jag älskar dej" "jag älskar dej" Daaaamn gurl drop it! Det blir för mycket. Ordet tappar sin betydelse när du ska Älska han 70gånger om dagen. 2. Han har ett liv, har inte du? 3. Sluta införa onödiga polisförhör, lever du? Sover du? Är du vaken? 4. SLUTA med ditt hoho? Han svarar när han ser ditt sms! 5. Ring INTE om han inte svarat på tidigare sms. Om han inte svarar betyder det att han är upptagen. Vad får dej att tro att han ska svara samtal. Som Sagt han riger tbx/svarar på sms när han Ser missade samtal/medelande. Hur gammal eru!? 15? Sry om jage hård. An verkar älska dej men du är som lim köart man blir irriterad.

• Anonym

Alltså snälla säg att du är ett troll, hade jag varit honom hade jag brutit dag 2. Jag blev förbannad av att bara läsa det där, och det är EN dag... "HOHOI?`????" Uurrghh, wow ...

• Anonym

jag höll mig från att morgonsmsa men han gjorde det inte heller:(
    Tänkte se om han skulle skriva, så jag smsade vid 11

Jag 11.00 - vad tyst du är :/ Vill du inte vara med mig så kan du väl säga det istället för att låtsas och sakta sudda ut mig ur ditt liv??:(

Han ringde upp 11:30 och sa att han tänkt ringa på lunchen, att han tänkte att jag sov och inte ville väcka mig med signalen av smset.. dålig ursäkt ./ vi pratade en halvtimme iallafall.

Jag 12:25 - är du säker på att du älskar mig?
    han 12.34 - JA!:) Jag måste jobba nu, ringer dig senare.Puss

sen har jag inet smsat något mer 

• Anonym
    ardath bey skrev 2012-10-22 15:58:28 följande:
    TS - där slog du nog spiken i kistan.
    ?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-22 15:56:06 följande:
    jag höll mig från att morgonsmsa men han gjorde det inte heller:( Tänkte se om han skulle skriva, så jag smsade vid 11 Jag 11.00 - vad tyst du är :/ Vill du inte vara med mig så kan du väl säga det istället för att låtsas och sakta sudda ut mig ur ditt liv??:( Han ringde upp 11:30 och sa att han tänkt ringa på lunchen, att han tänkte att jag sov och inte ville väcka mig med signalen av smset.. dålig ursäkt ./ vi pratade en halvtimme iallafall. Jag 12:25 - är du säker på att du älskar mig? han 12.34 - JA!:) Jag måste jobba nu, ringer dig senare.Puss sen har jag inet smsat något mer 

Vilket tålamod han har! Jag hade gjort processen kort med dig för länge sedan. Jag har oerhört svårt för folk som inte kan klara av att hålla minsta frustration inom sig. Det är inte roligt när allt handlar om relationen. Du känner dig utsuddad ur din partners liv om han inte svarar på ditt hoande inom av dig stipulerad tid (knappa fem minuter), det är att ställa alltför långtgående krav på bekräftelse. Du kommer att holka ur det han känner för dig så till den grad att han förmodligen efter att er tid tillsammans är över kommer att se tillbaka på detta som något av det värsta han varit med om.
  • Anonym

Tycker det gränsar till psykisk misshandel att pressa någon på det där sättet som du gör. "Är du säker på att du älskar mig? Verkligen säker? Älskar du mig? Du älskar väl mig? Det gör du väl? Eller tycker du inte om mig? Är du leds på att vara med mig? HATAR DU MIG? HATAR MIG? GÖR DU DET???"

Kaninkokning nästa.  

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(