• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Älskadelillaliv

Någon som vill lägga till mig i listan sitter på min telefon går inte att kopiera.BF 1juli .

Jag har mera symtomer vid lunch och mot kvällen. Knappt några alls på morgonen. Antar att det är normalt. Inget illamående knappt det tycker jag är oroväckande. Får ju se om min oro är befogat på torsdag

• Toja

Jag känner mig orolig och vill verkligen se så att det finns något där. Min sambos lilla syster har en liten pojk med down syndrom.

• Spellis

Nu smyger jag in här. Plussade förra veckan och är beräknad till den 8/7 enligt kalendern här på fl :)

Det här blir mitt 5:e barn om allt går vägen. Är förövrigt 29 år ;) 

• lizan

Älskadelillaliv: Jag har bf 2 juli. Jag mår inte heller illa på morgonen, det kommer ofta när jag är hungrig. Igår kände jag lukten av grillad korv när jag gick förbi pressbyrån och det luktade så illa att jag fick kväljningar. Har lite svårt för mat os har jag märkt. Känner mig inte sugen på det jag brukar gilla plus att min matlust har försvunnit, jag som annars gillar mat.. Igår fick jag i mig lite pistagenötter och riskakor till middag..

• MalinTherese

Har pratat med BM nu, hon ska kontakta gyn på en gång.. får se när hon ringer upp.. 
    Gud sitter som på nålar å mår allmänt pyton känner jag! 

• KramKalas

Smyger in här i tråden. Har bf 3dje juli lägger till mig i bflistan senare när jag har tillgång till datorn.

Detta blir mitt andra och min killes första barn.. Plussade för ett par veckor sedan och nu först har de börjat kännas verkligt har inte varit tillsammans med min kille så länge men det är ändå välkommet

• KramKalas

Smyger in här i tråden. Har bf 3dje juli lägger till mig i bflistan senare när jag har tillgång till datorn.

Detta blir mitt andra och min killes första barn.. Plussade för ett par veckor sedan och nu först har de börjat kännas verkligt har inte varit tillsammans med min kille så länge men det är ändå välkommet

• KramKalas

Ojdå dubbelpost.. Ang illamående så kan jag känna av de när jag är hungrig eller när de gått nån timme sen jag åt oavsätt tid på dygnet.. Men försvinner (som tur är) bara jag äter nåt litet, typ en banan... Som jag förövrigt aldrig gillat för, bananer alltså men nu e de så gott!!

• Laconian
    Happyfeet8 skrev 2012-11-08 22:02:29 följande:
    var köper du sån olja? jag har redan bristningar på lår sedan tidigare.. fick det redan när jag var 11.. är inte överviktig, men gissar att det är ärftligt.. min mamma har massor också, men inga på magen fast hon genomgått tre grav. Min fasa är att jag ska få även där då jag har på lår, höfter och bröst (mamma har bara låren). Om olja "kanske" kan hjälpa är det lätt värt ett försök! :)
    Jag köper på hälsokost-affärer. Annars brukar ICA maxi ha bra utbud av Weledas produkter. Man kan ju i alla fall smörja för att det luktar gott och bebisen kan ju känna beröring från v.8 så det känns som en mysig stund även om det kanske inte finns bevis för att det hjälper.
Svar på tråden - bf juli 2013 -