• Anonym

Pinsammaste du gjort på fyllan?

Som rubriken lyder, vad är det pinsammaste du gjort på fyllan. Fyll på här nu så kan vi gå in och läsa nästa gång vi har bakfylleångest så kanske det känns lite bättre.

Jag börjar, jag anklagade min kille för att ha varit otrogen för att en av hans kompisar hade berättat det för mig. Min kille blev svinarg på sin kompis. Det pinsamma i det är att jag än idag inte vet om  kompisen verkligen sa det eller om det var något som min alkoholmosiga hjärna fantiserade ihop.

• Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?
  • Anonym (punx)

Haha, pinsammaste jag kan komma på, som jag skäms för än idag - är att jag har satt mig mitt bland en grupp punkmänniskor på tåget och hälsat samt försökt lära känna dom på något jobbigt fyllesätt. Slutade med att jag frågade om jag kunde få killarnas nummer, för jag tyckte de var snygga. De skrattade bara åt mig och frågade om jag var 14 år gammal. 

Har väl annars skämt ut mig när jag sjungit kareoke på fyllan. Det lät som skit och världens falskaste ... hahaha

• Anonym (jag då)

På en fest däckat i källaren, kissat ner mig totalt...
    Klätt av mig kläderna (förutom bh&trosa) och gått upp för att låna tele för att ringa sambon som skulle komma med torra och rena! Skäms 

• Anonym (jag då)
    Anonym skrev 2012-10-08 22:16:31 följande:
    Blivit utslängd, raggat på vakterna, gått på fel toalett, spytt på feltoalett (herrtoan istället för damtoan), etc etc

Blä de där har hänt mig med ett antal ggr! höhö... 

• Anonym (Linda)
    Anonym (jag då) skrev 2012-10-15 03:26:48 följande:
    På en fest däckat i källaren, kissat ner mig totalt...
    Klätt av mig kläderna (förutom bh&trosa) och gått upp för att låna tele för att ringa sambon som skulle komma med torra och rena! Skäms 

Fy så hemskt! Hur jobbigt var det att kissa ner sig tyckte du?
  • Anonym (parfymen)

Full och full, men jag våldtog nästan en kille, kände inte igen mig själv.

Han hade otroligt starka feromoner eller nåt för jag testade honom på mina tjejkompisar senare och hon som satt närmast honom och också var upptagen kunde efter bara nån timme inte ens låta bli att TA på honom hon heller.

Helt magiskt, han var en förföljd man.

Men snäll som han var plockade han loss mig från sin hals den kvällen och sa åt mig att jag nog inte ville vara otrogen egentligen. Han verkade rätt van och lite trött. Sen var vi vänner istället och han flydde hem till mig några gånger när andra kåta studentskor hade spårat upp hans adress och faktiskt satt utanför hans dörr som vilsna kattungar när han kom hem om dagarna.

På hans doktorsfest var det tre stjärnögda sjuksköterskor från avdelningen som sjöng en egenkomponerad sång till hans ära. Hans flickvän var inte road...

• Anonym (jag då)
    Anonym (Linda) skrev 2012-10-16 00:06:57 följande:

Fy så hemskt! Hur jobbigt var det att kissa ner sig tyckte du?

Just DÅ när jag vakna (fortfarande onykter) bekom de mig inte alls. Skämtade/viftade bort de liksom..
    Dagen efter ångesten som jag brukar få va dock inte rolig.. Men nu känns de bra och vi festar på!  
  • Anonym (hoppsan)

Var på krogen med min dåvarande pojkvän och blev nog lite väl full. Gick ut själv för att röka och när jag kommer in igen ser jag honom på dansgolvet. Går dit och börjar hångla upp honom rätt rejält. Efter en stund lämnar vi dansgolvet och han sträcker fram handen och presenterar sig!! Han var inte alls min pojkvän, trodde jag skulle sjunka genom golvet! Ursäktade mig med att jag behövde gå på toa, skyndade mig att leta upp min riktiga pojkvän och sa att vi måste åka hem för jag mådde inge bra. Kan fortfarande tänka på vad den där killen måste ha tänkt när den där otroligt villiga tjejen bara försvann så där. Haha!

• Fia 28
    Anonym (parfymen) skrev 2012-10-16 00:14:13 följande:
    Full och full, men jag våldtog nästan en kille, kände inte igen mig själv.

Han hade otroligt starka feromoner eller nåt för jag testade honom på mina tjejkompisar senare och hon som satt närmast honom och också var upptagen kunde efter bara nån timme inte ens låta bli att TA på honom hon heller.

Helt magiskt, han var en förföljd man.

Men snäll som han var plockade han loss mig från sin hals den kvällen och sa åt mig att jag nog inte ville vara otrogen egentligen. Han verkade rätt van och lite trött. Sen var vi vänner istället och han flydde hem till mig några gånger när andra kåta studentskor hade spårat upp hans adress och faktiskt satt utanför hans dörr som vilsna kattungar när han kom hem om dagarna.

På hans doktorsfest var det tre stjärnögda sjuksköterskor från avdelningen som sjöng en egenkomponerad sång till hans ära. Hans flickvän var inte road...
    Stackarn, måste vara otroligt tröttsamt i längden.
  • Agirlfromsweden

Jag har gjort väldigt mycket pinsamt på fyllan. Kan dela med mig av en av de mest pinsamma.

Jag och min pojkvän hade midsommarfest i hans föräldrars stuga med ungefär 20 gäster. Kvällen började bra. Vi åt, drack och lekte lekar. Sen blev folk mer och mer fulla. Jag blev så full att jag somnade mitt på golvet på altanen bland alla gäster... Tänk om det ändå slutat där..

Min pojkvän bar in mig till en säng och jag somnade gott.

Efter nån timma när det börjar mörkna och myggen smugit sig på så förflyttar sig våra gäster in i vardagsrummet i stugan och fortsätter ha det trevligt.

Då kliver jag upp, helt okontaktbar.

Går rätt ut i köket som ligger rätt framför vardagsrummet, och tar fram en salladsskål och kissar i.. Sen häller jag ut urinet i vasken, spolar av skålen och går och lägger mig igen.

Det är långt annat än glömt ifrån våran vänskapskrets.. :S

• murarn P
    EnGladPingvin skrev 2012-10-09 07:19:57 följande:
    Nu var det länge sedan jag blev så full att jag gjorde något pinsamt, men oj vad mycket dumt jag gjort. Vet inte riktigt hur jag ska rangordna vad som är mest pinsamt.

* Satte Carolas "Tommy tycker om mig" på högsta volym och på repeat på förfesten. Glömde stänga av när vi gick ut och sov inte hemma. När jag snubblade hem på morgonkvisten hörde jag musiken på långt håll. Stackars grannar. Förstår fortfarande inte att ingen ringt polisen eller brutit sig in i lägenheten.

* Var på fest på landet. Blev för full och tog en promenad. Gick in i fel hus där ett gäng riktiga "bonnläppar" hade fest. Tiggde sprit, blev ännu fullare, flörtade med alla och började till slut strippa. Höll på att bli nerslagen av en av bonnläpparnas flickvän. Blev räddad av en kompis som släpade mig därifrån (fortfarande iförd en av bonnläppens keps som stank kossa).

* Ramlade på en toalett hemma hos en kille, slog huvudet i ett glas som krossades. Petade in allt glassplitter under mattan. Gick sen tillbaka till övriga festdeltagare med blod i hela pannan. Glaset hittades av killens mamma dagen efter och på så sätt avslöjades att han haft fest olovandes.  

* Bodde på fjärde våningen i ett hus och kom hem från att ha varit ute innan min dåvarande pojkvän. När han kom hem hade han inga nycklar så han ringde och bad mig komma ner och öppna. Vilket jag snällt gjorde, traskade alla fyra trappor med bara en liten kofta på mig som knappt täckte något. Dvs helt naken i övrigt. Hans kompis som skulle sova på soffan tyckte det var hysteriskt kul, pojkvännen var inte lika road.

Jag skulle nog kunna fortsätta ett tag. Det här var dock evigheter sedan. Är mycket förståndigare nu.
    Hehehe

• Alby

Haft sex på en parkbänk framför kompisar, däckat i en sandlåda på ett dagis inhängnad, blev väckt av personalen på morgonen. Spytt på en polis skor när han skulle hjälpa mig upp efter jag ramlat. Halvdäckad låg jag en gång på marken och skrev att jag måste kissa, mina kompisar fick dra av mig byxorna... Men det mest pinsamma var när en tant ställde sin rullator utanför hennes hus och när hon gick upp för yttertrappan så sprang jag dit och snodde rullatorn. Sprang runt med rullatorn helt själv på en motorväg och tyckte att jag va skitrolig. Dagen efter lämnade jag tillbaka rullatorn och bad om ursäkt.
    De samtliga händelser skedde under tonårstiden.

• Anonym (hunden)

- Blev så full på ett diskotek att jag på riktigt trodde att jag hade hittat min identiska tvilling. Stod länge och dansade med henne och tyckte hon var så fantastisk som gjorde samma rörelser som mig. Ca 30 min in i dansen drar min kompis i mig och undrar varför jag står och dansar framför min spegelbild.

- Har somnat efter en vinkväll. Dagen efter märker jag att jag kissat ner hela jävla soffan. Skyllde på hunden...

• Border

Det är väl inget pinsamt att gå på herrarnas toa, så länge det inte är en urinoar där inne och ett gäng killar står där och pissar med picken fullt synlig.
    Jag går oftast på herrtoan när jag är på krogen, eller när som egentligen. Det är ju aldrig kö dit.  

• Anonym (Linda)
    Anonym (jag då) skrev 2012-10-16 00:21:17 följande:

Just DÅ när jag vakna (fortfarande onykter) bekom de mig inte alls. Skämtade/viftade bort de liksom..
    Dagen efter ångesten som jag brukar få va dock inte rolig.. Men nu känns de bra och vi festar på!  
    Låter bra! Själv kissade jag ner mig på fyllan en gång när det var kö till toa och jag började verkligen storböla! Det var pinsamt!! Kom snabbt över att jag inte kunde hålla mig men inte att jag börja lipa som en unge. Min vänninna kan pika mig fortfarande för det men det är bara att bita ihop och skratta åt
  • Anonym

När jag var sådär 17 år så fick vi anställda en inte oansenlig summa pengar att ha personalfest för (var nog svarta pengar eftersom det en sedelbunt).

Vi började med en middag med vin, champange, likör sedan drog vi till det anrika danspalatset där det fortsatte med ett oändligt antal drinkar.
    Slutade med att jag spydde mitt på dansgolvet i en vit plastmugg som jag av någon anledning trodde skulle vara tillräcklig att fånga upp allt i.

Tråkigt nog var jag fullt medveten om hela händelsen och dessutom var det första gången jag träffade killkompisens nya tjej, ägnade hela taxiresan hem med att be om ursäkt.

• Anonym (Lilla killen)

Joo i fyllan ute mitt på gården i månskenet med tobaken i munnen och snoppen ut ur byxorna och runkade mitt på gården hann inte komma före pappa kom ut men jag hann lägga snoppen undan före pappa såg kom in nu sade pappa

• Anonym (Fel)

Råkade ha sex med mitt barns lärare.

Tänk vilka misstag jag kan göra bara för jag är full.

Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?