EnGladPingvin skrev 2012-10-09 07:19:57 följande:
Nu var det länge sedan jag blev så full att jag gjorde något pinsamt, men oj vad mycket dumt jag gjort. Vet inte riktigt hur jag ska rangordna vad som är mest pinsamt.
* Satte Carolas "Tommy tycker om mig" på högsta volym och på repeat på förfesten. Glömde stänga av när vi gick ut och sov inte hemma. När jag snubblade hem på morgonkvisten hörde jag musiken på långt håll. Stackars grannar. Förstår fortfarande inte att ingen ringt polisen eller brutit sig in i lägenheten.
* Var på fest på landet. Blev för full och tog en promenad. Gick in i fel hus där ett gäng riktiga "bonnläppar" hade fest. Tiggde sprit, blev ännu fullare, flörtade med alla och började till slut strippa. Höll på att bli nerslagen av en av bonnläpparnas flickvän. Blev räddad av en kompis som släpade mig därifrån (fortfarande iförd en av bonnläppens keps som stank kossa).
* Ramlade på en toalett hemma hos en kille, slog huvudet i ett glas som krossades. Petade in allt glassplitter under mattan. Gick sen tillbaka till övriga festdeltagare med blod i hela pannan. Glaset hittades av killens mamma dagen efter och på så sätt avslöjades att han haft fest olovandes.
* Bodde på fjärde våningen i ett hus och kom hem från att ha varit ute innan min dåvarande pojkvän. När han kom hem hade han inga nycklar så han ringde och bad mig komma ner och öppna. Vilket jag snällt gjorde, traskade alla fyra trappor med bara en liten kofta på mig som knappt täckte något. Dvs helt naken i övrigt. Hans kompis som skulle sova på soffan tyckte det var hysteriskt kul, pojkvännen var inte lika road.
Jag skulle nog kunna fortsätta ett tag. Det här var dock evigheter sedan. Är mycket förståndigare nu.
Hehehe