• Anonym

Pinsammaste du gjort på fyllan?

Som rubriken lyder, vad är det pinsammaste du gjort på fyllan. Fyll på här nu så kan vi gå in och läsa nästa gång vi har bakfylleångest så kanske det känns lite bättre.

Jag börjar, jag anklagade min kille för att ha varit otrogen för att en av hans kompisar hade berättat det för mig. Min kille blev svinarg på sin kompis. Det pinsamma i det är att jag än idag inte vet om  kompisen verkligen sa det eller om det var något som min alkoholmosiga hjärna fantiserade ihop.

• Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?
  • Baby Firefly

Oj, nu krävs det en del för att jag ska tycka att det är pinsamt. Men min första fylla vart riktigt galen. Efter en halv liter hembränt och en fanta så pissade jag ner mig precis utanför en toalett. Sen spydde jag som en räv och slutligen så lyckades jag riva ner en hylla i badrummet hos min kompis pappa så att en massa grejer gick sönder. :-P

Tur att jag hade med mig ett par extra jeans säger jag bara. Jag har säkert gjort massvis av helt rubbade saker. Men för det mesta har jag lyckats att inte göra bort mig helt totalt.

Jag återkommer om jag kommer på något mer.....

• Anonym (Extremt full)

En gång så raggade jag upp en dokusåpa kändis och fyllemumlade om hur bra vårt sex skulle bli. När vi väl kom till hans säng och vi skulle sätta igång så somnade jag och verkligen SOV!!!! Han försökte väcka mig med alla slags knep och när jag väl vaknade så kräktes jag på hans säng och rullade hemåt dagen efter så stod allt om incidenten på hans blogg. . Rätt så pinsamt tycker jag.

• Baby Firefly

Åh! Nu kom jag påe´t jag snodde en cykel ut händerna på en kille en gång. Han cyklade runt på torget på någon slags bmx medan jag roat tittade på. Så jag vinkade till mig killen och frågade om jag inte kunde få prova att cykla lite. Så killen gav mig cykeln och istället för att "prova" så cyklade jag hem i rask men vinglig takt.

• EnGladPingvin

Oh nu kom jag på en riktig pinsam. När jag pluggade på universitetet ca 25 år gammal var jag på fest hemma hos en kille. Någon gång under festen dyker killens lillebror upp, ca 15 år. Himla söt tyckte jag och gav honom en rejäl tungkyss. Sen somnade jag som tur var i soffan. Det var tydligen killens första kyss. Gissa om jag fick höra det många gånger? Blir genererad bara jag tänker på det. Skäms

• EnGladPingvin

Jag hoppas han var 15 år i alla fall, är tyvärr inte helt säker. Oh.... nej, han var 15! Han måste ha varit det....Konstigt att killen som hade festen aldrig bjöd mig några fler gånger?

• Anonym (Malmöska)

Det värsta jag gjort på fyllan har väl egentligen varit att jag blivit för intim med folk till höger och vänster, dvs mycket sex eller strulande med mänskor man inte vill ta i med tång nykter. Det är iallafall sådant jag verkligen ångrar nu efteråt medan andra grejer mer är sånt man kan skratta åt.

Typ. Var på fest hos en kompis som bodde hemma hos sina föräldrar fortfarande, där blev jag lite för full lite för fort och behövde akut kräkas. Men jag låg då i en säng när det började komma och hann inte göra annat än att helt sonika kräkas bakom sängen mot väggen. Berättade aldrig att det var jag. Samma kväll spydde jag i en stor blomkruka ute på balkongen. 

En annan jobbig spya jag lagt var i taxin hem med en kille som var väldigt söt och rar, jag började må illa i taxin och när jag kräktes fångade han det med händerna och öste ut det genom fönstret. Jag fortsatte kräkas lite till ut genom fönstret, taxin fick fina fartränder. Killen betalade taxin med en rejäl bonus för besväret med mina spyor, jag kände mig skyldig honom något för att han tog så fint hand om mig så jag hade sex med honom och lagade soppa mitt i natten som blev sådär.

• Anonym (pinsam)

en gång på en populärt inneställe i stockholm blev jag så full så när jag skulle ut och röka ramlade jag rätt ut på röda mattan där kön var jätte lång för att komma in. jag tittar på killen i kostym bakom mig och anklagar honom för att ha satt krokben på mig. han ser då på mig och säger att nä du tjejen du är bara för full. varpå jag står på mig och säger till vakten att han borde slänga ut honom. då skrattar vakten och kostymkillen mot varann och killen kommer fram och säger jag är ägaren här ska du lugna dig eller ska du gå hem?
    det var sjukt pinsamt..

jag har även satt mig på en efterfest och kissat ut genom fönstret för toan var upptagen hehe

• Anonym

* Ramlat ner för varenda trappa jag skulle gå ner för.
    * Snubblat över varenda en trottoarkant.
    *Spytt rankt ut för en trappa på ett gymnasiedisco och ut för ett fönster på samma disco.

• Anonym (Linda)

Har kissat på mig flera gånger på fyllan. En gång på dansgolvet!! Det var pinsamt!!

• Anonym (KH)

Hehe.. Mycket dumt har man gjort när man var ung. Lämnade en efterfest för den var så tråkig. I en stad som jag aldrig varit i. Fylleskjutsen hade jag tappat bort.
    Efter att ha vandrat runt ett bra tag (jag fick för mig att jag ville se hamnen) hamnade jag på nån byggplats. Kände att jag blev skitnödig nåt så in i helvete. Så jag klättrade över gallret och sket mitt på golvet i en av de tomma lägenheterna. Fick torka mig med servetter från donken som jag hade i fickan sen tidigare.

Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?