Det värsta jag gjort på fyllan har väl egentligen varit att jag blivit för intim med folk till höger och vänster, dvs mycket sex eller strulande med mänskor man inte vill ta i med tång nykter. Det är iallafall sådant jag verkligen ångrar nu efteråt medan andra grejer mer är sånt man kan skratta åt.
Typ. Var på fest hos en kompis som bodde hemma hos sina föräldrar fortfarande, där blev jag lite för full lite för fort och behövde akut kräkas. Men jag låg då i en säng när det började komma och hann inte göra annat än att helt sonika kräkas bakom sängen mot väggen. Berättade aldrig att det var jag. Samma kväll spydde jag i en stor blomkruka ute på balkongen.
En annan jobbig spya jag lagt var i taxin hem med en kille som var väldigt söt och rar, jag började må illa i taxin och när jag kräktes fångade han det med händerna och öste ut det genom fönstret. Jag fortsatte kräkas lite till ut genom fönstret, taxin fick fina fartränder. Killen betalade taxin med en rejäl bonus för besväret med mina spyor, jag kände mig skyldig honom något för att han tog så fint hand om mig så jag hade sex med honom och lagade soppa mitt i natten som blev sådär.