• Anonym

Pinsammaste du gjort på fyllan?

Som rubriken lyder, vad är det pinsammaste du gjort på fyllan. Fyll på här nu så kan vi gå in och läsa nästa gång vi har bakfylleångest så kanske det känns lite bättre.

Jag börjar, jag anklagade min kille för att ha varit otrogen för att en av hans kompisar hade berättat det för mig. Min kille blev svinarg på sin kompis. Det pinsamma i det är att jag än idag inte vet om  kompisen verkligen sa det eller om det var något som min alkoholmosiga hjärna fantiserade ihop.

• Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?
  • Anonym (Linda)
    Baby Firefly skrev 2012-10-10 16:04:18 följande:
    Oj, nu krävs det en del för att jag ska tycka att det är pinsamt. Men min första fylla vart riktigt galen. Efter en halv liter hembränt och en fanta så pissade jag ner mig precis utanför en toalett. Sen spydde jag som en räv och slutligen så lyckades jag riva ner en hylla i badrummet hos min kompis pappa så att en massa grejer gick sönder. :-P

Tur att jag hade med mig ett par extra jeans säger jag bara. Jag har säkert gjort massvis av helt rubbade saker. Men för det mesta har jag lyckats att inte göra bort mig helt totalt.

Jag återkommer om jag kommer på något mer.....
    Hade du med dig ett par extra jeans på en fest? Trodde du att du riskerade att kissa ner dig???
  • Anonym (Gabby)

Spydde i mittgången på en nattbuss när jag var 15, men det känns inte så pinsamt, mer normalt fjortisbeteende... Är knappast ensam om det liksom. En annan pinsam grej var när jag pluggade på universitetet och en kille i klassen bjöd hem oss på fest. Vi kände inte varandra så bra, helt ny klass så jag var nervös och ville göra ett bra intryck. Men lyckades bli så full att jag däckade i hans vita soffa och smetade ner den med sminket jag hade i ansiktet. Skämdes som fan och erbjöd mig att betala kemtvätt.

• Baby Firefly
    Anonym (Linda) skrev 2012-10-14 14:47:22 följande:
    Hade du med dig ett par extra jeans på en fest? Trodde du att du riskerade att kissa ner dig???
    Jag sov över hos min kompis.
  • Anonym (Linda)
    Baby Firefly skrev 2012-10-14 21:05:28 följande:
    Jag sov över hos min kompis.
    Haha, OK!
  • Anonym (Syrran)

Måste vara skenhelig som inte har gjort något pinsamt på fyllan. Ändå är jag 19 år och drack första gången som 12åring {#emotions_dlg.djavulsk} Å andra sidan dricker jag aldrig så mycket att jag tappar minnet eller alla mina sinnen. Så det pinsammaste för mig själv är att jag har skitit på mig, och det är det ingen som vet förutom jag, så egentligen skäms jag inte. Inför andra är det väl att jag pratar mycket. Så liksom inget att skämmas för.

Däremot min bror har skämt ut sig rejält. Han var hemma hos en kompis på kräftskiva och åt endast kräftor och sill och drack massa alkohol, han spydde sedan i deras trädgård och råkade ha sönder en dyr glasskål och om jag inte minns helt fel stod han och grät å bad så mycket om ursäkt. Mammans kommentar var "det kan hände även den bästa".

Har haft stor emetofobi(?) varvid jag aldrig har druckit tills jag kräks. Men en natt låg jag och tänkte på hur dåligt mitt liv var, och exakt då hör jag brorsan stapla in i hallen utanför min dörr och kräkas. Jag fick panik och ringde mamma i rummet 5 meter bort och berättade vad som hade hänt. Sen skyndade jag mig ut från lght:en när jag misstänkte att brorsan var klar. MÉN för livet!! Alla får höra om det.. av mig Skrattande 

• Anonym

anklat min man för att vara otrogen med grannen... den manliga 

skrikit grannens namn i hela trapphuset hysteriskt

hoppat in i fel bil

ramlat i en fontän

• Lilia

Jag har aldrig varit full. Men mitt ex råkade ut för en pinsam grej. Han hade druckit tillsammans med några vänner och deras föräldrar och blivit påtok för berusad. Dagen efter satt han och tre vänner i bilen påvägen hem. Då börjar en av dem ljuga och säga att han hade stött på en nära väns mamma (det hade han inte) de andra fattade galoppen och hakade på historien med detaljer. Han gick på det och blev helt tomatröd i ansiktet. De berättade sanningen några timmar senare.

• youngma90
    Anonym skrev 2012-10-15 00:29:09 följande:
    anklat min man för att vara otrogen med grannen... den manliga 

skrikit grannens namn i hela trapphuset hysteriskt

hoppat in i fel bil

ramlat i en fontän

Jag dör åt "skrikit grannens namn i hela trapphuset hysteriskt" hahahahhahahahhahahahahha
  • youngma90

Jag sitter och skrattar ihjäl mig här. Tror inte jag kommer kunna somna idag.

Svar på tråden Pinsammaste du gjort på fyllan?