• Lillflickan

Gravid efter IVF i september 2012

Jag trodde först att jag var så otränad efter att ha legat i soffan i för många veckor så jag fick träningsvärk av att gå till jobbet... Men sen kom jag fram till att det nog var foglossning. Ibland får jag så jag inte kan stödja på höften ens...

Känner alla av den lille i magen? Jag är inte alls säker på att jag känner den eller om det är önsketänkande. Känns som om ni andra känner så mycket mer. Har BF 14/6.

• Lillflickan

Jag hoppas det kommer snart. Tror det skulle kännas tryggare om jag fick lite bevis på att det faktiskt finna något där inne. Kanske kan få mig att glädjas lite bättre.

• Lillflickan

Bra att det gick bra med akupunkturen. Jag är fortfarande skeptisk. Inte för att nålarna ska göra ont utan mer tanken att de sätter en nål någonstans så händer något någon annan stans...

• Lillflickan

Nu känner jag hur det sprattlar i magen :) Sambon kände också igår så nu har jag ett vittne till och vågar tro på att det inte bara är inbillning :)

• Lillflickan

Han har sina ljusa stunder :) Jag är nog aningen mer besatt av det som händer just nu, men det har varit han som är pådrivande under processen. Så han är nog lika påverkad som jag även om han döljer det bättre :)

Vi tänkte kolla 3D också. Har hört att det är långa köer. (Hjälp, det skulle jag ju ringt och kollat). Det kanske finns fler ställen det går att göra på?

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012