Gravid efter IVF i september 2012
Jag mår också bara illa, är matt och orkar ingenting alls. Är så orolig att det ska gå dåligt. Hoppas jag kan glädjas lite mer efter kontrollen på måndag.
Jag mår också bara illa, är matt och orkar ingenting alls. Är så orolig att det ska gå dåligt. Hoppas jag kan glädjas lite mer efter kontrollen på måndag.
Idag var det VUL igen. 3,7cm var den lille nu. Vad härligt det känns! Har varit väldigt orolig.
Tack Caroline! 10+3 idag. Hoppas att oron minskar lite nu. Det är verkligen tålamodsprövande det här! Men har man väntat 4,5 år klarar man nog lite till!
Tack Nina! Jag har också NUPP-ultraljud, om två veckor, och vad jag förstod är nästa RUL sen. Första barnet för mig. Jag är glad att jag fick extra VUL i v 8 och 11 så jag blir lite lugnad. Väldigt omtänksamt av läkaren. Fick jättefina bilder idag :)
Vore bra med en genomskinlig mage så man kunde titta själv... Men har man inte det så är det ju skönt att bli kontrollerad med jämna mellanrum :)
Försök att inte oroa dig för mycket Caroline (inte lätt, jag vet). Det finns ju inga garantier, men m det bara är lite brunt tror jag inte du behöver oroa dig. Det verkar väldigt vanligt. Det är ju inte såå lång tid innan du får se att allt är okej heller. Försök att njuta!
Åh vad härligt Frankie!
Tycker synd om dig Rosa Fjäril. Jag mår inte heller särskilt bra, men jag kräks inte och kan äta hyfsat som vanligt. Däremot får jag ont och blir helt slut och matt så fort jag försöker göra något annat än ligga ner, tex diska. Har varit hemma i sex veckor och jobbar nu halvtid. Är så less på att inte orka göra någonting. Men jag tror du har det värre med ditt illamående. Hoppas det lättar för dig. Vilken vecka är du i nu?
Usch, blev det bättre längre fram sen Rosa Fjäril eller höll det i sig?
Vet hur du känner rajsiin! Är inte heller helt säker på att inte min har krupit ut... Men kub-ultraljud på torsdag så då kanske jag kan vara lugnare en dag eller så...