• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Grattis Lillflickan!
    Välkommen Nina!

• caroline 32

Nicke jag mår illa flera ggr om dagen på olika tider;((. Värdelöst! Spyr inte men mår kymigt som tusan. Känner mig sjuk på något sätt, huttrig osv. Har idag köpt salta kex, salta jordnätter, lakrits och clementiner med till jobbet. Det är ungefär det jag är sugen på;)). I dag i alla fall!

• caroline 32
    Lisa 81 skrev 2012-10-30 22:52:42 följande:
    Hej den 19/9 gjorde jag min insättning, blev isci inte ivf. Fick tillbaka två befruktade ägg är idag i v 7+6. Ska på torsdag på mitt första vul hos min gyn läkare. efter det skulle jag kontakta mvc om inskrivning. Är jätt nervös inför vul hoppas att båda finns kvar.

Är jätte svullen särskilt frammåt kvällen. Har en så länge sluppit illamåendet.  
    Spännande ! Vi fick tillbaka 2 vid vårt 3 e försök, det blev vår dotter som är 5 år idag.
  • caroline 32

Frankie du har mina tummar!!!
    Rosa fjäril jag har testat postafen men det var ingen effekt. Får i mig mat, i synnerhet frukost. Blir mycket illamående under alla tider på dygnet, inget verkar spela nån roll;((. Men men hoppas det går över, det är jäkligt jobbigt! Är ju inte inskriven på mvc än så får väl se vad de kan ge för tips. Tänkte ringa dem efter vul på tisdag och boka in mig om behovet fortfarande finns förståss!

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012