• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Jag fick ju ett tidigt pluss på Stickan i förrgår och känner mig gravid. Men nu när jag var på toa kom lite bruna crinoneklumpar( ursäkta detaljerna). Blir så sjukt orolig!!!

• caroline 32

Känner mig något lugnare! Crinonet verkar komma ut stötvis för jag tog sista dosen i måndags. Har mycket flytningar oxå så man skenar ju på toa i blotta förskräckelsen!

• caroline 32

Månviol, tror inte det är någon fara. Illavarslande är rött så försök tänk positivt! Vet ju själv hur panikslagen man blir;((. Jag tog ett nytt test igår och det var fint.
    Kram på dej!

• caroline 32

Lillflickan jag hade grym huvudvärk i början när jag väntade dottern men det försvann snart tack å lov.

• caroline 32

Idag har jag tagit Faluns egna test och det visar också positivt så nu känns det som att FAN VI LYCKADES !!!!

• caroline 32

Allvarlig hur ska man räkna? Jag fattar inget..... Falun sa idag att jag var i v 3. Hade ÄP 25/10. Kan nån vänlig berätta hur jag ska tänka?

• caroline 32

Ja såklart 25/9;)). Jag struntar i vad hon sa idag, verkade helkonstigt ju!
    Kul med flera plus!!! Grattis till det!
    Idag har jag fått ont i brösten;)). Tjohoo mera symtom åt folket;))

• caroline 32

Frankie de försökte flytta mig till den 15 juni när Falun beräknat mig till 2 juni, men det protesterade jag emot. Myra är född den 5 juni;))

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012