Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Jag fick ju ett tidigt pluss på Stickan i förrgår och känner mig gravid. Men nu när jag var på toa kom lite bruna crinoneklumpar( ursäkta detaljerna). Blir så sjukt orolig!!!
Hej! Jag fick ju ett tidigt pluss på Stickan i förrgår och känner mig gravid. Men nu när jag var på toa kom lite bruna crinoneklumpar( ursäkta detaljerna). Blir så sjukt orolig!!!
Känner mig något lugnare! Crinonet verkar komma ut stötvis för jag tog sista dosen i måndags. Har mycket flytningar oxå så man skenar ju på toa i blotta förskräckelsen!
Jag undrar oxå hur ni andra ligger i veckor?
Månviol, tror inte det är någon fara. Illavarslande är rött så försök tänk positivt! Vet ju själv hur panikslagen man blir;((. Jag tog ett nytt test igår och det var fint.
Kram på dej!
Miqaw jag kände lite fladder från min dotter så tidigt;)). Man blir så glad!
Lillflickan jag hade grym huvudvärk i början när jag väntade dottern men det försvann snart tack å lov.
Idag har jag tagit Faluns egna test och det visar också positivt så nu känns det som att FAN VI LYCKADES !!!!
Allvarlig hur ska man räkna? Jag fattar inget..... Falun sa idag att jag var i v 3. Hade ÄP 25/10. Kan nån vänlig berätta hur jag ska tänka?
Ja såklart 25/9;)). Jag struntar i vad hon sa idag, verkade helkonstigt ju!
Kul med flera plus!!! Grattis till det!
Idag har jag fått ont i brösten;)). Tjohoo mera symtom åt folket;))
Frankie de försökte flytta mig till den 15 juni när Falun beräknat mig till 2 juni, men det protesterade jag emot. Myra är född den 5 juni;))