Gravid efter IVF i september 2012
Nä inga rikliga flytningar här, inte värre än vanligt iaf. Men jag har ju precis slutat med proggisarna och dom kan göra en torr så kroppen kanske fortfarande inte kommit ikapp sig själv.
Nä inga rikliga flytningar här, inte värre än vanligt iaf. Men jag har ju precis slutat med proggisarna och dom kan göra en torr så kroppen kanske fortfarande inte kommit ikapp sig själv.
Ja, man vågar ju inte tro på att det finns något där inne. Men sålänge jag inte blöder vågar jag hoppas lite.
Jag vet ju inte om det är katten jag är allergisk mot ( vet bara att jag är lite känslig i vanliga fall om jag petar mig i ögonen efter ha klappat katten) eller om det är graviditeten i sig, men när jag fick en nysattack igår med 10 nysningar på raken fick jag nog. Ringde 1177 och frågade vad man fick ta som gravid och livostin nässpray var ok. Och det blev lite bättre när jag tagit den men är fortfarande jättetäppt och snorig.
Jag har fått tid för vul 25/10 kommer då vara i vecka 7+3-6 beroende på hur man räknar. Jag kommer vänta med att ringa barnmorskan på hemmaplan och skriva in mig tills jag fått besked om det finns något där inne.
Rosa fjäril: ja, jag är täppt i näsan hela tiden. Inte snorigt täppt utan täppt av att jag är svullen i näsan eller hur man ska förklara det. Skit drygt. Men jag har läst att det är ett vanligt graviditetstecken.
Någon annan som blivit väldigt klumpig och tankspridd sedan ni blev gravida? Tycker jag tappar saker hela tiden och glömmer mycket. Tankspriddheten kanna bero på att man går och tänker på vad som finns inne i magen :) för det är typ det enda jag kan tänka på om dagarna men klumpigheten måste vara hormonerna?!
Ja precis lika för mig. Känner mig jättefånig när det händer så ofta. Snart börjar väl arbetskamraterna undra. :)
Trött som bara den.. Tuttarna är stora som bomber. Började med 70b och skulle behöva en 70d nu. Jobbar i klädbutik men vi säljer inte 70d så jag får nöja mig med en 75c. Men inte fan blir dom mindre. Kanske ska släpa mig till konkurrenten och köpa mig en 70d istället sitter ordentligt :)
Jag är i vecka 5+2 enligt barnmorskan på kliniken. tycker dock att hon räknade lite konstigt så jag tror mer på 5+5 eller nåt sånt.