Gravid efter IVF i september 2012
19 okt är ju bara två veckor bort :) spännande. Ja det är helt sjukt att man kan lyssna på hjärtat så tidigt. Mäktigt måste det vara. Kommer böla som ett litet barn haha :)
19 okt är ju bara två veckor bort :) spännande. Ja det är helt sjukt att man kan lyssna på hjärtat så tidigt. Mäktigt måste det vara. Kommer böla som ett litet barn haha :)
Haha jag har också varit med om det där app scenariot. Jävlar vad snabb man är med att vinkla telefonen. :D nu har jag inhandlat grav-test men fanns inget "lyxtest" så fick bli ett vanligt. Imorgon är dagen D! Äntligen!
Jo jag har taighta jeans, men magen är ju svullen så den putar liksom ut ännu mer ovanför bara för att jag klämmer in magen med jeansen. Men jag har bara det på jobbet annars försöker jag ha skönare byxor. Förövrigt så har jag TD idag, :) och det blev ett superfint starkt streck. Så kl 8 ska jag ringa kliniken och ge besked :) hoppas på ett vul så snart som möjligt.
25 okt fick jag tid för ul. Hon flyttade även bak mig för jag trodde jag var i vecka 6 nu men är enligt henne bara i vecka 5. Men får bättre svar på ul. 3 veckor kommer kännas som en evighet!
Äp 14 och et 17. Hon frågade bara efter et datumet. Räknar akkis från et eller var det hon som var lite bakom flötet?
Ja så trodde jag med att det var men hon sa att jag var på 4+4 idag och det stämmer ju om man räknar från et. Aja, får väl mer svar på ul. Har bf mellan 6-10 juni så det diffar ju bara på några dagar beroende på hur man räknar. Skulle vara kul om bebisen kom på min och killens 6-års dag tillsammans den 9 juni :) det skulle ju vara bästa presenten ever!
Var ut på en långpromenad nyss och fick blodtrycksfall mitt i alltihopa. Hade sån jävla tur att vi var alldeles bredvid affären så jag kunde köpa lite juice. Någon annan som lätt blir yr efter ni plussat? Annars har jag inte känt något alls idag.. Är så fram och tillbaka hela tiden.
Herregud vilken natt. Jag har sovit så hårt och drömt skumma drömmar. Var upp en gång och yrade för att sambon inte låg i sängen, visste att han var ut med några kompisar och inte var hemma, sen var jag upp en gång och kissade. Vaknade nyss av att jag dreglat ner typ hela kudden och var alldeles varm. Det måste vara graviditeten för det brukar aldrig hända annars. Känner mig helt förvirrad hehe.
Just ja, igår tog jag sista lutinus tabletten. Känns fel att sluta så tvärt.. Men läkarna lär ju veta vad dom snackar om. Lite läskigt att kroppen får klara sig själv nu. Men skönt att slippa krångla med dom där tre gånger om dagen.
Nickie: jag får också ont när jag nyser. Och jag nyser typ hela tiden för jag är känslig mot mina katter och sedan jag blev gravid har mina slemhinnor blivit sköra så det killar i näsan. Är rädd att alla nysningar gör att det kan bli missfall.. Kanske oroar mig i onödan.