• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Vad härligt med alla RUL och fina bilder;).
    I Östergötland har man viss lagt till TUL nu vid ivf, dock inte för 5 år sedan. Vi ska i v 32. Jag har fått lägga upp min planering efter mina behov och det är så skönt! Så nästa blir RUL 21/1 och sedan bm 4/2 för att lyssna på hjärtljud;). Då ska dottern få följa med, eller ja om nu RUL ser bra ut vill säga! Men man kan väl inte ha otur 2 ggr eller! Finns inget som är rimligt med det så jag känner mig underligt nog trygg med att allt är bra. Det måste vara det helt enkelt!
    Har hittat en sån cool retro vagn på blocket! En rosa/biege Manchester, sugen att köpa men lite tidigt och kan bli tokigt med färgen;))

• caroline 32

Jag kommer köpa en Emmaljjnga av vilken årsmodell som helst. En med riktiga hjul då vi bor på landet och måste ta oss fram. Tycker att många nya vagnar är små i korgen och babyn växer ur liggdrlen fort. Hade en Emmaljunga förra gången som var 3 år gammal( köpte av syrran) den var kanon men även såld tyvärr! Vi har sålt det medta så här kommer bli mycket blocket inköp;). Köpte allt nytt( nästan) förra gången men jag gillar ju second hand så lite här och där kommer jag leta.
    Är kär i retro vagnen jag hittade men tycker det är tidigt att köpa nu.

• caroline 32

Jag vill inte veta könet. Tycker det är så spännande att gissa. I och med att denna graviditet varit allt annat än lik den förra så blir det ännu mer spännande! Vi får dessutom inte veta på Rul utan då får man boka in på annan klinik och betala några tusen.
    Vad spännande Frankie att deg snart är dags för er!!! Vi har på måndag;). Men du v 19 idag!!!! Snart halvvägs!

• caroline 32

Så härligt med bra besiktningar!
    Vi har en del förslag, vår dotter heter Myra och hon är oxå med och lämnar förslag;)
    Flicka; Livia
    Pojke; Troy, Adrian, Dante, David. Vi är inte alls överens om något än;). Dottern har föreslagit flicknamnet och vi andra har inte kommit på något mera.
    Hur går era tankar på namn?

• caroline 32

Så skönt att höra! Jag mår ff illa är skittrött på det! Men tycker det blir lite bättre ibland. Har ont i höfterna och idag när jag skottade snö fick jag ont i ljumskarna. Sprängande huvudvärk i 2 dagar;(. Annars mår jag toppen! Tjock och go med lite mysiga rörelser i magen. Börjar tro på det! Men RUL på måndag, hoppas på ok då så ska jag njuta sedan;)

• caroline 32

Lillflickan, det är mitt andra oxå. Känner lite duttar ibland. Det är liksom inga riktiga sparkar. Längtar efter lite mera kontakt jag med, men det kommer!

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012