Helhjärtat skrev 2013-05-10 11:14:34 följande:
Kan ont i svanskotan ha med uvi att göra alltså? Sedan några dagar tillbaka har jag svinont i svanskotan, speciellt om jag står länge. Ska till bm på torsdag och ska göra kissprov då men det pga att jag hade äggvita i urinen sist.
Jag har ont i svanskotan men det är inte pga UVI utan en del av foglossningen, eller som sjukgymnasten sa, bäckenbottenproblemen. Min BM hade aldrig hört talas om just få ont i svanskotan så när jag berättade vad sjukgymnasten sa så skulle hon lägga det på minnet. Får extremt ont av att stå mycket, eller sitta så därför blev det just sjukskrivning för min del eftersom jag kan både stå och sitta på jobbet men jag klarade ju inget av det och ligga ner är inget alternativ i ett kontorslandskap ha ha ha. Så är det inte UVI kan det mkt väl vara ovanstående problem istället.
Sen att FK inte godkände min sjukskrivning, 100%, är en annan femma. Men, de har skickat brev till läkaren för tydligare motivering till just 100% och inte de 50% som de rekommenderar vid "såna här problem"...
Är det någon annan som i vanliga fall älskar solen och värmen men som nu knappt kan sova på nätterna pga värmen??? Fingrar och fötter svullnar och är skållheta hela dagarna och på nätterna... Har sovit med blöt handduk i natt för att få någon sömn alls... Fingrarna börjar till och med bli svåra att böja utan att det känns lite obekvämt...
Annars är lilla Saga nu hjärtligt välkommen ut, så nu städas badrummet trots problem... Vad gör man inte?