Gravid efter IVF i september 2012
![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Grattis lillflicka!!!!
Och nej, här bantas det inte längre heller men "tack vare" illamåendet får jag inte i mig det som anses vara onyttigt. Är glad om jag får i mig salta kex och "vanlig" mat.
Beklagar Lac Massor av kramar!!!
Caroline: jag sa samma sak innan Vul men väl där kunde jag inte låta bli att titta. Håller tummarna att allt går bra!
Illamåendet är rent ut sagt fruktansvärt! Jag har tyvärr inte kommit på något som hjälper :( tabletter blir jag ännu tröttare av och banden jag köpte funkar inte... Är dock att jag får i mig NÅGON mat även om det inte är stor variation...
Kramar till er!
Hälsosamtal brukar vara första mötet om jag förstått det hela rätt. Var i fredags och fick då tid samma dag som KUB för inskrivning. Lycka till!!
V 13 (12+0) imorgon måndag är jag i med BF 2/6. Dock nervös som satan då det igår inte direkt krampade i magen men ilade och hade sig och rädslan för MF/MA var och är tyvärr fortfarande påtaglig... Längtar något enormt till UL på torsdag... Jag hoppas det var växtvärk alt lite varningar från kroppen att ta det lugnt igår och att det INTE kommer tillbaka idag...
Ha en skön söndag allihopa!
Hur har det gått Caroline??????