• stegen

Hur står man ut med all väntan?

Tack, själv vet jag inte alls, känns som om det kan vara vilket som! Men annorlunda känns det!

• stegen

Tack, tror jag kanske testar på måndag om det inte känns som mensen är på väg. Fast det kliar att testa i helgen Har liksom aldrig varit den som testar tidigare och brukar inte hinna testa, tror jag förbrukat 7 test på snart 3 år! Men ger er full rapport på vilket resultat det än blir, för blir det inte nu så siktar vi ju på inseminationen! Väldigt positiv idag, gillar dessa dagar! Vad roligt att ni synkar varandra!!!

• stegen
    isadora81 skrev 2012-10-25 19:58:25 följande:
    Jag förstår inte hur du kan hålla dig. :) Dagarna innan BIM är en ren tortyr...

Jag blir så ledsen av att inte få det efterlängtade pluset så därför försöket jag hålla mig sysselsatt tills mensen kommer, för det gör den ju alltid hittills! Men nu går det snart vara min tur! Jag har bestämt det
  • stegen

Tack, så snälla ni är! Det är såklart allas vår tur ) det måste det vara!

• stegen

ÄL+9 och nu börjar man bli orolig när man går på toaletten, dock ingen molvärk kvar, brösten ömmar inte än, de gör de alltid annars 1 vecka innan mens. Tror min kropp lurar mig!

• stegen

Tusen tack ni är så snälla! Hade nu vita flytningar, fast typ. Kan inte minnas att jag har det innan mens? Fortfarande ej ont någonstans BIM-4 imorgon (idag klockan är ju 01.25)

• stegen

Det är så spännande och följa er, och det ska firas när ni får era plus! Tack för att ni delar med er av era behandlingar!! Jag har inte testat, idag BIM-3 började brösten ömma lite, vaknade med världens mensvärk som försvann 10min senare och lite lite ont senare idag men borta nu. Dock känns det som mensen kommer snart, har den inte kommit inatt så testar jag imorgon bitti!

• stegen
    Fiffig skrev 2012-10-29 13:04:23 följande:
    Åh typiskt! Kram på dig Stegen!

Bara att vänta på mensen nu då och hoppas ferten ger Ok för pergostart och insemination denna cykel, men känns som om allt går emot mig!!
  • stegen

Jag är snart på det igen, men detta är anledningen till att jag inte brukar testa, blir så deppig! Nu tycker jag att mensen kan komma så vi kan ta nya tag men den ska väl ta tid på sig för ingen mensvärk och brösten bara lite ömma.

Svar på tråden Hur står man ut med all väntan?