Hur står man ut med all väntan?
Tack, själv vet jag inte alls, känns som om det kan vara vilket som! Men annorlunda känns det!
Tack, själv vet jag inte alls, känns som om det kan vara vilket som! Men annorlunda känns det!
Tack, tror jag kanske testar på måndag om det inte känns som mensen är på väg. Fast det kliar att testa i helgen Har liksom aldrig varit den som testar tidigare och brukar inte hinna testa, tror jag förbrukat 7 test på snart 3 år! Men ger er full rapport på vilket resultat det än blir, för blir det inte nu så siktar vi ju på inseminationen! Väldigt positiv idag, gillar dessa dagar! Vad roligt att ni synkar varandra!!!
Tack, så snälla ni är! Det är såklart allas vår tur ) det måste det vara!
ÄL+9 och nu börjar man bli orolig när man går på toaletten, dock ingen molvärk kvar, brösten ömmar inte än, de gör de alltid annars 1 vecka innan mens. Tror min kropp lurar mig!
Tusen tack ni är så snälla! Hade nu vita flytningar, fast typ. Kan inte minnas att jag har det innan mens? Fortfarande ej ont någonstans BIM-4 imorgon (idag klockan är ju 01.25)
Det är så spännande och följa er, och det ska firas när ni får era plus! Tack för att ni delar med er av era behandlingar!! Jag har inte testat, idag BIM-3 började brösten ömma lite, vaknade med världens mensvärk som försvann 10min senare och lite lite ont senare idag men borta nu. Dock känns det som mensen kommer snart, har den inte kommit inatt så testar jag imorgon bitti!
BIM-2 idag, ingen mens neg test
Jag är snart på det igen, men detta är anledningen till att jag inte brukar testa, blir så deppig! Nu tycker jag att mensen kan komma så vi kan ta nya tag men den ska väl ta tid på sig för ingen mensvärk och brösten bara lite ömma.