Inlägg från: Anonym (förstår inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förstår inte)

Förlorat min bästa vän

Anonym (förtvivlad) skrev 2012-12-04 08:24:27 följande:
    Förstår det, men är helt övertygad om att det kommer gå bra.

Det är verkligen svårt det där, att den man delade allt med inte finns där mer. Kommer på mig själv att undvika att göra vissa saker, eller börjar tänka att åhh detta måste jag berätta för...ja sen kommer verkligheten liksom ikapp.
    samma här. verkligheten kommer tydligen alltid ikapp. om den kunde sluta med att klappa till en med slägga så skulle jag kunna acceptera det
  • Anonym (förstår inte)

Andra advent har passerat och psyket åker på stryk hela tiden. var ensam (min bror var hos en vän och skottade snö), trodde att jag blivit galen när jag hör ytterdörren öppnas och stängas, (den var låst) på samma sätt som tjejen gjorde. skrämmande, kollade så att det inte var någon där. man hoppas och tror att det bara är en mardröm som man kan vakna ur.

• Anonym (förstår inte)
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-12-10 11:38:01 följande:
    Låter riktigt jobbigt....
    Jag vet inte hur många gånger jag "sett" min vän när jag varit ute på stan och liknande, psyket kan verkligen spela en elaka spratt.
    har hört det förut innan älsklingen försvann. men då var det inte lika tydligt. nu var det som om hon verkligen kom på besök. utan att hon fanns där. lätt skrämmande när man visste att dörren var låst. var tvungen att kolla så att jag inte misstagit mig och glömt att låsa.
  • Anonym (förstår inte)
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-12-14 12:08:22 följande:
    Förstår att det måste rört upp en massa känslor.
    mm kan man lugnt säga. men hur är det med dig då Ts?

• Anonym (förstår inte)
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-12-18 08:27:35 följande:
    Ja du...dagarna går ju men tomhetskänslan och ångesten över det hela hänger kvar. På nåt sätt vill eller kan jag fortfarande inte ta in det helt, saknaden är fruktansvärd. Försöker at inte tänka på det, men det är ju helt meningslöst, det finns ju där hela tiden.
    det kommer den tydligen att göra länge om man lyssnar på alla som "vet något",
    drömmer fortfarande mardrömmar, om hur hon såg ut när jag hittade henne...... 
    (var glad att du "missade" den biten )
  • Anonym (förstår inte)
    Anonym (känner igen mig) skrev 2012-12-19 12:57:50 följande:
    Jag undrar varför jag inte drömmer om ögonblicket när jag tog avsked av min vän, en kort stund innan hon somnade in. Hur hon såg ut (det var inte något jag vill minnas även om jag är glad att jag fick se henne och förstå) men också vad jag kände, vad jag sa. Det var mitt livs mest dramatiska stund, ändå hittar den inte in i mina drömmar.

Lider med dig som måste återuppleva ett så fruktansvärt ögonblick om natten. 
    du fick det ögonblicket att säga farväl och göra ett avslut med din vän, det är ett "bra" minne även om du inte drömmer om din vän.
    jag fick det ögonblicket innan hon gick och lade sig till att säga godnatt "älskar dig och ses i morgon", så blev det ju inte. älskar/älskade  henne så oerhört mycket.
  • Anonym (förstår inte)

bra val av dig. man hör och känner även om man inte är vid medvetande.

• Anonym (förstår inte)

Snart jul. suck. undrar hur man ska orka det, något tips?

• Anonym (förstår inte)
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-12-21 12:14:02 följande:
    Har tyvärr inga tips, hade själv hoppat över hela skiten om det inte hade varit för barnen är hemma. Känns jobbigt att man ska träffa massa släkt och sitta och försöka vara glad och trevlig när man egentligen bara vill dra täcket över huvudet och bli lämnad ifred.
    känner igen det där väldigt mycket.
    jag mår skit, låt mig vara. 
    trist nog har inte jag mina barn hos mig över jul, dom ska till annan ort med mormor och morfar och fira jul
    deras första utan mamma, så den måste bli speciell 
  • Anonym (förstår inte)

God Jul eller nåt

Svar på tråden Förlorat min bästa vän