jagvetefan skrev 2012-10-01 18:33:10 följande:
Jo några kolisar om dan blir det allt! Jag fattar ärligt inte hur man nollar! ;)
Finncrisp köpte jag hem för jag trodde de var ok men det blir ju mycket kolisar om man äter för många! Så de äter jag inte längre... Åt Lchf-bröd oxå i början men det har jag oxå slutat med...
För mig går det ner på vågen en dag för att nästa dag ha gått upp igen... Det går verkligen upp och ner!! Typ varannan dag upp och varannan dag ner!! Skulle väl egentligen låtit bli att väga mig varje dag men kan inte sluta! ;)
Har du oxå gått på nån annan diet innan?
Jag vet...man får inte äta för många Crips men nån är det ju värt! Jag har också samma fenomen...väger mig ca två ggr i veckan och ena gången har jag gått ned ett kilo för att nästa gång gått upp det samma. Frustrerande speciellt när kläderna passar bättre än på länge. Fattar ingenting?
Andra dieter testade i omgångar: ViktVäktarna, Cambridge, GI, Nutrilett osv I have done it all babe

Inklusive LCHF... Men då körde jag utan kolisar alls och direkt efter en Cambridge-kur = Inte lyckat. Snart där efter blev jag akut opererad för gallsten. Så därför är jag nu rädd att bara äta fett för har man tendens att inte gallan tål det är det mindre lyckat.
Du då?!