• Blimedlem

Unga förälder i Umeå

Hej,

Finns de någon  som skulle  vilja lära känna varan och hitta på något? Glad

• Svar på tråden Unga förälder i Umeå
  • Alml

Hej ! :) bor en bit från Umeå med min sambo och dotter :) är 19 år och mamma till Ronja på snart 7 månader ;)

Vill gärna hitta andra med barn att umgås med! :)

• Alml

Okej :) bor du oxå i umeå ?

Vilket datum är hon född ?:)

• Alml

Nästan lika gamla :) 16 mars :)

Bor du i lägenheten ellr ?

Jag bor 6 mil från umeå i hus med sambo och husdjur :)

• mfe

Då fick du samma dag som vi åkte hem från bb ;p

Jo bor i lägenhet 15 min bort från centrum med buss med sambo och 2 katter :)

6 mil bort är inte så långt, vad heter det där du bor? :)

• Alml

Haha jaha ! Fast Ronja kom ut 17:13 men fick inte komma upp på BB Förän klockan 23 :( De var så himla jobbigt trött å hungrig låg jag där och vänta på att få komma från förlossningssalen :) min sambo hade dottern eftersom han va tvungen att åka hem så han umgicks så mycke så möjligt :)

Ånäset bor vi ungefär :)

• mfe

Aha, Maja föddes 18.26 och vi kom upp på bb vid 12-1 på natten någon gång, hade en stor blödning efter för livmodern och jag var för trött efter en lång förlossning så den orkade inte dra ihop sig ;/ varför fick han inte stanna? Min sambo stannade alla dagar vi var där :o

Coolt, är ursprungligen från Robertsfors ;p

• Alml

Aha det lät inte alls bra .. Ja e så himla glad min förlossning gick rätt fort åkte in vid halv tre å vid fem var hon ute .

Jodå han fick stanna men vi bodde i lägenhet på Mariehem då och vi har två hundar . All hans släkt bor i skåne å min 30 mil bort . Känner inte så många här omkring eftersom vi flytta till umeå 6 månader tidigare . Så ingen hundvakt :(

Jaha ! Vilket sammanträffande :D

• mfe

Fick värkar 8 på morgonen på söndagen och hon är född 18.26 på.måndagen, var ett väldigt jobbigt dygn ;p

Svar på tråden Unga förälder i Umeå