Unga förälder i Umeå
Hej ! :) bor en bit från Umeå med min sambo och dotter :) är 19 år och mamma till Ronja på snart 7 månader ;)
Vill gärna hitta andra med barn att umgås med! :)
Hej ! :) bor en bit från Umeå med min sambo och dotter :) är 19 år och mamma till Ronja på snart 7 månader ;)
Vill gärna hitta andra med barn att umgås med! :)
Okej :) bor du oxå i umeå ?
Vilket datum är hon född ?:)
Nästan lika gamla :) 16 mars :)
Bor du i lägenheten ellr ?
Jag bor 6 mil från umeå i hus med sambo och husdjur :)
Haha jaha ! Fast Ronja kom ut 17:13 men fick inte komma upp på BB Förän klockan 23 :( De var så himla jobbigt trött å hungrig låg jag där och vänta på att få komma från förlossningssalen :) min sambo hade dottern eftersom han va tvungen att åka hem så han umgicks så mycke så möjligt :)
Ånäset bor vi ungefär :)
Aha det lät inte alls bra .. Ja e så himla glad min förlossning gick rätt fort åkte in vid halv tre å vid fem var hon ute .
Jodå han fick stanna men vi bodde i lägenhet på Mariehem då och vi har två hundar . All hans släkt bor i skåne å min 30 mil bort . Känner inte så många här omkring eftersom vi flytta till umeå 6 månader tidigare . Så ingen hundvakt :(
Jaha ! Vilket sammanträffande :D
Jaha :) Ronja va oxå lite gul men behövdes inte sola heller . Fick åka hem dagen efter men sen blev hon jätte trött efter 2 dagar och ville inte äta så vi blev inlagda i en dag :) sen löste allt sig som tur va :)
Mina värkar började väl riktigt göra ont vid ett kanske så jag hade rätt snabb förlossning , fast bara lustfas ingen annan bedövning :)
Ditt dygn verkade va värrre ! :/
Lustgas**
Ojoj..
Men nån månad innan bf berättade min sambo för mig vad hans chef sagt om fruns förlossning .. 52 timmars värkar sedan kjesarsnitt .
Alltså va verkligen skräcken för mig att de skulle bli något liknande , gud så ja oroa mig .
Hur äre med din lilla ? :) fått nån tand än kanske ? :)
Jaha :) min lilla tjej ha alltid sovit med oss , dålig ovana vet ! Men vi håller på träna bort de :) hon ha fått fyra tänder två uppe å två nere och hon kämpa å kämpa för att krypa :) tar sig ännu bara bakåt haha ^^
Jo jag ammar , Ronja fick sina två nedersta tänder väldans tidigt så redan vid tre månader hade hon två . Hon bet mig riktigt mycke där i början och gjorde riktigt riktigt ont :( va nära ge upp ammandet men kämpa mig igenom den vecka hon gjorde de :) sen lärde hon sig att de behövdes inte bitas för att komma mat :)försökt trappa ner mycke på ammandet men hon gilla inte välling så de gå lite tungt , men ger henne gröt å puré när d går :) du då ammar du ?
Lät som att de måste va ganska roligt stt se din lilla tjej ta sig fram :) dom kryper nog snart baa man vänder blicken bort en snabbis :) haha
Vare du som starta tråden förresten ? :)
Oj va duktigt ! :) Ronja lärde sig sitta för nån vecka sen :) haha
Vill du prata på FB ist ? Lättre tyck ja ! Isf kan du skicka en vänförfrågan till Anna-Lotta Lundqvist :)