• Infiniity

Rengbågsförsök?

AnnaTr skrev 2013-01-20 22:19:03 följande:
    Infinity: Oj! Aldrig hört om nån som kan hålla koll på det själv :) vet inte ens hur det ska kännas därinne! :P

Du får börja känna efter typ varje dag :) till slut vet du hur den håller sig från dag till dag och vad som är högt och lågt för just dig :) men tänk på att va noga med hygienen för det är INTE bra att pilla för mkt på tappen :/
  • Infiniity

Jag är på BIM +1 idag så det finns liiiiiiiiite hopp kvar, kommer inte mensen om några dagar tänker jag testa igen :) hoppaaaas

• Infiniity

Ja det är sjukt tråkigt :( Brutalt att både va ledsen, besviken OCH ha fysiskt ont på de ... :/

Det här va försök nr 4 så nu in på nr 5.....

Tänker hoppas tills jag går sönder för er andra så länge!!!!!     

• Infiniity
    AnnaTr skrev 2013-01-22 21:59:18 följande:
    Infinity: Håller tumme för femte! Vanlig insemination?

Heminsemination :) hoppas så håååårt att det 5.e blir det sista försöket det här året...
  • Infiniity

Tjejer jag hoppas ni inte missförstod mig :) jag kommer att försöka vid varje ÄL tills jag plussat men med sista försöket menar jag ju såklart att det ska gro en Bebe i magen så jag inte behöver försöka ngt mer ^^

• Infiniity
    Rainbow Dash skrev 2013-01-23 15:05:34 följande:
    Haha, ja nu ser jag ju att du skrev så. Jag läste lite slarvigt. Klart det blir det sista försöket i år.

Hihi ibland skummar man bara igenom meningar o då kan det bli lite knasigt :)
  • Infiniity

Jag är såklart oxå kvar och här hade vi sista dagen på mensen precis :)
    Troligtvis ÄL på söndag så fredag börjar jag med ÄL testen, försöker mig på den där temperatur metoden med, men varje morgon är min temp olika? 37 - 36,6 - 36,3 - 36,7 hur tusan ska man ha koll när den hoppar så?

Idag har jag spenderat dagen med syster och hennes 2 åriga son och 3 månaders dotter, det är alltid så mysigt att hjälpa henne med barnen :) 

Svar på tråden Rengbågsförsök?