Rengbågsförsök?
Du får börja känna efter typ varje dag :) till slut vet du hur den håller sig från dag till dag och vad som är högt och lågt för just dig :) men tänk på att va noga med hygienen för det är INTE bra att pilla för mkt på tappen :/
Jag är på BIM +1 idag så det finns liiiiiiiiite hopp kvar, kommer inte mensen om några dagar tänker jag testa igen :) hoppaaaas
Där dog sista hoppet... Mensen kom idag :'(
Ja det är sjukt tråkigt :( Brutalt att både va ledsen, besviken OCH ha fysiskt ont på de ... :/
Det här va försök nr 4 så nu in på nr 5.....
Tänker hoppas tills jag går sönder för er andra så länge!!!!!
Tjejer jag hoppas ni inte missförstod mig :) jag kommer att försöka vid varje ÄL tills jag plussat men med sista försöket menar jag ju såklart att det ska gro en Bebe i magen så jag inte behöver försöka ngt mer ^^
Jag är såklart oxå kvar och här hade vi sista dagen på mensen precis :)
Troligtvis ÄL på söndag så fredag börjar jag med ÄL testen, försöker mig på den där temperatur metoden med, men varje morgon är min temp olika? 37 - 36,6 - 36,3 - 36,7 hur tusan ska man ha koll när den hoppar så?
Idag har jag spenderat dagen med syster och hennes 2 åriga son och 3 månaders dotter, det är alltid så mysigt att hjälpa henne med barnen :)
Alltså nästa söndag såklar :) 3/2
Åååååååååh Huffen helt underbart ju :D grattis!