• Infiniity

Rengbågsförsök?

Tusenliljor - Yes vi gjorde hemma.
    AnnaTr - men på VUL kollar dom väll bara på äggen och inte passagen? Men snart får du ett frö som håller sig fast :)

• Infiniity

Jag håller massa tummar för alla er härliga tjejer

Själv har jag äntligen kub testet imorgon :D har med mig en kompis dit då det är riktigt struligt mellan mig och tjejen :/

Har inte orkat prata om det men det ser just nu ut att bara bli jag och lillen i magen :/

• Infiniity

Tack Repan

Kuben gick iaf jätte bra :D det var magi att se den lilla röra sig där inne en karatespark fick vi se oxå ^^
    BM sa att jag fick dom bästa siffrorna man kan tänka sig så allt känns så bra nu :D fick nytt BF oxå, 26/10 istället för 27/10 bara en dag men endå :)

• Infiniity

Men jag läste lite om det där med låga hormoner innan mitt plus då jag oxå trodde att jag kanske var det men man är inte det helatiden, en låghormonare kan plussa jätte tidigt på ena graviditeten och nästa graviditet kanske hormonnivån är jätte låg. Så det är lixom inget tillstånd man är fast i :/

Men jag HOPPAAAAS verkligen att det är så nu :D vore så kul med fler plus i tråden :D håller tummar och tår!!!!

• Infiniity

Tusenliljor hur har det gått?? är jätte nyfiken här. Hoppas såklart på ett starkare plus i kombination med mensens frånvaro :)

Svar på tråden Rengbågsförsök?