Rengbågsförsök?
Tusenliljor - både att du testar med morgon urin och sen kan ditt hcg stiga om du väntar några dagar med :)
Tusenliljor - både att du testar med morgon urin och sen kan ditt hcg stiga om du väntar några dagar med :)
Tusenliljor - Det kan mycket väl vara ett tecken för när man är gravid svullnar tarmarna o sånt upp i magen så man får typ som mensmage
Ja man blir galen på allt sånt där och att analysera och ha sig haha men det är ju svårt att komma ifrån :)
AnnaTr - det vi hade var bara en kopp och en spruta och så använde vi oss såklart av ÄL test
Ja och en donator såklart *fniss*
Lyckan 382 - vecka 11 (10+3) :) vad har ni för BF?
Yes den 27.e :) att jag inte tänkte på att räkna ut er BF på det viset hihi :)
Åååååh Repan STORT grattis till er :D
Klart du ska stanna kvar i gruppen jag är ju oxå kvar trotts graviditet :) det är kul att följa alla och sitta och hålla tummar o hoppas
AnnaTr - Haha vet du att det undrar faktist jag oxå ^^
Och snaaart är det även din tur :D det kommer verkligen när man minst anar det, helt galet.
Jag läste att ni undrade lite om stress och min sista insemination va jag superstressad hela dan, jag storstädade hela lägenheten och rände upp och ner till tvättstugan, jag åt inget på hela dan men jag kunde bara inte lugna mer mig, jag va så inställd på att det INTE skulle bli ngt på grund av det.. Jag va så negativ så att jag inte började testa fören BIM+1 och helt galet så fick jag + just då. Alla dom andra 4 gångerna när jag tagit det lugnt och börjat testa ca BIM-4 har det blitt minus men då jag allra minst trodde på det så hände det :) DET har fått mig att tro på det där med att "när man slutar jaga efter det så kommer det" jag hade ju i stort sett gett upp då. Så snart AnnaTr snart :D
Nää de va 5,e försöket det tog på