Rengbågsförsök?
Tråkigt Siri29! Hoppas det går bättre med ivf. Vi körde 2 inseminationer som inte gick och nu ska vi köra ivf till hösten..
Tråkigt Siri29! Hoppas det går bättre med ivf. Vi körde 2 inseminationer som inte gick och nu ska vi köra ivf till hösten..
När du tar ovitrelle visar det positivt på äl-test och kan även visa plus på gravtest upp till 10 dagar efter att du tagit sprutan. Du kan även få en del gravsymtom som kan bero på sprutan, jag mådde tex väldigt illa och hade ont i brösten. Lycka till med inseminationen! :)
Jag och min fru tänker starta ivf under hösten eftersom att insemineringarna inte funkade. Men jag undrar lite hur ni andra som gjort ivf upplevde det? Om det krävdes många försök eller ja, om ni bara vill dela med er av er upplevelse liksom. :)
Håller tummarna för er som snart ska testa! =) Vi ska starta med ivf i november, så nu försöker jag gå ner några kilon till..
Grattis till er alla som fått plus och till er som precis som vi inte fått uppleva lyckan med ett plus, lycka till! Jag och frugan ska köra igång ivf så fort nästa mens kommer. Men jag undrar en sak med er andra som kört ivf - har ni varit öppna med det inför er chef eller har ni gett ngn annan orsak till sjukfrånvaro? Jag funderar lite på hur vi ska göra nämligen..
Igår kom mensen, så ikväll börjar vi med sprutorna!!! Wiiie! =)
Jag & ljusskimmer ska till Örebro på onsdag för äggplock!!!! :)