Rengbågsförsök?
Vad är SU? Svårt att veta, men helt omöjligt är det ju inte att du är gravid. :) Man analyserar ju allt och funderar, för det är ju såå långt tills man ska testa. När har du bim tusenliljor?
Vad är SU? Svårt att veta, men helt omöjligt är det ju inte att du är gravid. :) Man analyserar ju allt och funderar, för det är ju såå långt tills man ska testa. När har du bim tusenliljor?
Vi låg inte kvar efter insemineringen och det rann inte ut alls, utan klädde på mig och så åkte vi hemåt efteråt. Men vad olika det verkar vara, gjorde ni vanlig inseminering Repan?
Minmio: jag håller tummarna för er!!
Tusenliljor: jag har bim 8 april. Känns som det är låång tid kvar tills man kan testa!!
Illamående som går över när jag äter ngt. Haft molande värk och svullen i magen i ungefär en vecka. Och idag började brösten att ömma lite. Sen är jag trött, men kan oxå ha att göra med att det är ngt i luften som börjat blomma som jag inte tål. Vågar inte hoppas på ngt, utan intalar mig att det är ägglossningssprutan ovitrelle som ger dessa symtom så vi inte får för stora förhoppningar. Har du några symtom? :)
Tusenliljor: okej, vi får hålla tummarna åt varann! :)
Någon som har koll på hur tidigt man kan gravtesta sig? Jag har bim på måndag 8/4. När kan man tidigast testa då?
Okej. Jo jag tog ovitrelle för 9 dagar sen nu. Har bim om en vecka, så fårse hur länge vi orkar hålla oss.
Anzz: åh vad hemskt! :( jag lider med er!
Vi ska börja testa på torsdag morgon för då är vi lediga båda två. Känner mer tecken för varje dag som går tror jag, men kanske är inbillning?!
Molande värk i magen, ungefär som mensvärk. Ömma bröst. Sjukt trött. Illamående som kommer plötsligt ibland som går över lika fort om jag stoppar ngt i munnen. Men jag funderar på om det är inbillningssymtom, vågar inte tro ngt annat. Hur går det för dig tusenliljor? Har du tjuvtestat än?