• Snöfrid

Rengbågsförsök?

Åhhh är så glad för er skull!!! ?

Varärstorken skrev 2014-09-16 21:18:25 följande:

Spännande, håller tummarna snöfrid!

Jag mår bra, har haft en väldigt lätt graviditet hitills. Har varit lite trött, men annars bra!

Var på RUL i måndags och allt ser bra ut. Det verkar som att vi ska få en pojke!!!

• Snöfrid

Plussade starkt idag på ruvardag 9 med 5 dagars blastocyst! (Min fru som bär) Vi har använt Fructus Feminadroppar varje dag, som ska hjälpa till att göra livmodern "kladdig" så det lättare fäster. Ska fortsätta med de tills vi sett hjärtljud ? Riktiga testdag är nästa fredag. 3 oktober. Min fru är gravid!!! ????

• Snöfrid

Hur går det för er?

Bebisfabriken skrev 2014-09-24 10:37:43 följande:

Å va härligt Snöfrid!!!!

• Snöfrid

Åh jag håller också tummarna!!! :)

Bebisfabriken skrev 2014-09-25 15:39:51 följande:

Frun började spraya förra veckan och på onsdag nästa vecka är det sprutstart. Klistret har kommit hem och nu håller vi tummarna för massa fina ägg.

• Snöfrid

Det går bra! Testat i en vecka nu och idag var teststrecket starkare än kontrollstrecket :). Riktiga testdag på fredag. Då ska vi testa med clearblue och ringa Uppsala och meddela. Hur länge ska ni ta sprutor? Vi har bara kört korta metoden så jag vet inte riktigt hur långa funkar.

Bebisfabriken skrev 2014-10-01 20:04:38 följande:

Hur går det för er Snöfrid?

Vi kör sprutstart ikväll och blodprov på måndag.

• Snöfrid

Åhh va spånnande :). Och ni ska börja med dropparna sen också va? :)vi håller fortfarande på. Tror vi ska köra tills vi förhoppningsvis sett hjärtat slå!

Bebisfabriken skrev 2014-10-02 03:47:24 följande:

Låter ju kanon!! Grattis!!!!!

Beror lite på vad blodprovet visar tror jag men dom pratade om äggplock runt 17/10 så typ 15-17 dagar.

• Snöfrid

Varför skulle ni inte få.göra fler försök?? :(

Bebisfabriken skrev 2014-10-02 06:41:24 följande:

Ja jag tror vi testar dom. Hoppas bara på bättre äggskörd denna gång. Har man några i frysen blir det inte lika stor press på att det ska funka direkt. Dom verkar ju inte helt överens med vad som gäller ang fler försök för vår del. Johannes sa att vi inte får göra fler medan den nya läkaren sa att så länge ni betalar är det bara å köra på.

• Snöfrid

:( konstigt. Hur många försök har ni gjort?

Bebisfabriken skrev 2014-10-02 18:42:53 följande:

Pga av tillgången på spermier tror jag

• Snöfrid

Beställde från danska helsehelse.dk . Fructus Femina :)

Käreste skrev 2014-10-02 21:05:24 följande:

Grattis till plusset! Var har ni köpt de där klister-dropparna? Låter ju som en väldigt bra idé! Vi ska på samtal på Triangeln om två veckor- längtar! :)

Svar på tråden Rengbågsförsök?