Rengbågsförsök?
Grattis regnbagsbaby!! Vilket försök var detta?
Grattis regnbagsbaby!! Vilket försök var detta?
Härligt! Lycka till :)
Mensen kom som en klocka. Vi hoppas få köra ivf direkt på su, borde bli kallade till första mötet närsom.
Werty: vi har möte på triangeln för o påbörja ivf om två veckor. Sååå spännande! Ska bli kul o se vad som händer då. Hur går det för er?
Werty: verkar så :) kul o se dig här med! :) tycker det e sjukt skönt att prata med människor som e i samma stadie, gillar att ni ligger lite före oss med så jag kan pumpa dig på info ;) man gör ul på andra cykeldagen som jag förstått. O sen gör man ett tilö? Eller två? Fick ni recepten med er hem från första mötet? Vi ska till kåre :) vem går ni hos?
Werty: så det är ett ul på cykeldag 2 o sen ett till innan äp? Jag har fått ett jättebra intryck av kåre, han svarar alltid fort på mail o verkar väldigt trevlig :) fick ni med ett inbetalningskort på ivfkostanaden eller betalar man allt där? Hur planerar ni o göra i samband med äp? Åka hem direkt? Vi hoppas kunna få köra korta protokollet o börja spruta i november :)
Werty: känns som jag bor på deras hemsida :) kåre skrev att vi bara betalar för proverna nu. O resten sen. När har ni planerat äp? Jag tror vi kör ner dagen innan äp o bor på hotell. Eftersom man ska vara fastande innan. Får gå upp så himla tidigt annars, har 30 mil bara till helsingborg hemifrån. Vill att det ska bli november nuuuu :) hinner inte köra försök i oktobercykeln, med tanke på när vi fått tid hos triangeln o sen att recepten ska skrivas om o sen att hämta medicinerna (som man måste beställa) men känner att november kommer bli en bra månad. Hur har ni mått av sprutorna? :)
Skevis: håller tummarna :)
Werty: japp. När vi gjorde våra insem åkte vi till en klinik i helsingör Så resan är bekant :) vi står ju i su kön men jag orkar inte vänta, för att de sen vill att jag ska göra fler insem ( vilket jag inte vill) o sen stå i ny kö för ivf. Vi vill ju ha barn nu. Inte om två år. Sen vill vi gärna ha syskon o eftersom vi vill ha anonym donator passar det bättre om förhoppninhsvis båda barnen har samma rättigheter. Hur har ni tänkt? Har kliniken valt donator åt er eller har ni beställt sperman dit?
Werty: näpp :) men då förväntar jag mig ett idag då :p